Keepon

NW-unia?

1,447 posts in this topic

Tuonpa tässä vanhan aiheen ed. palstalta, kun näköjään kukaan ei ole tästä vielä keskustelua aloittanut :)

Eli oletteko koskaan nähneet unta, joka liittyy tavalla tai toisella Nightwishiin?

Itse olen nähnyt lukemattomia kertoja, mm. viime yönä. Kyseisessä unessa menin tapaamaan bändin jäseniä backstagelle keikan jälkeen. Marco lähti pian pois samalla puhuen jotain epämääräistä :) Tarja sen sijaan päätti jostain syystä halata minua :)

Sitten keksin soittaa kaverilleni ja pyytää Tarjaa puhelimeen. Tarja puhuikin hänen kanssaan jonkin aikaa, kunnes yhteys katkesi - ilmeisesti akku loppui.

Lopusta en muista muuta, kuin että kaverini soitti minulle ja kertoi Tarjan olevan kova puhumaan :)

Guest Hanzu

En ole nähnyt kyllä Nw-unia...

Itse asiassa haroinpa edes muistan näkemiäni unia. Jotta muistaisi niin pitäisi jäädä sänkyyn möllöttämään ja muistelemaan mutta kun herään niin pomppaan aina salamana ylös ja suihkun kautta duuniin =)

Guest ~HoLLoW HeArT~

kweeeh....ainahan tarjasta näkee unia!!!!!!päivälläkin...... :D

Guest ~HoLLoW HeArT~

ei vaan...en muista ikinä mitä unta näkee....harvoin kait mitn!

Edited by ~HoLLoW HeArT~

Guest Angelic Anna

Näin kerran sellaista unta, että Nightwish esiintyi telkkarissa ja me katottiin sitä. Ne esiinty jossain ihme pienessä luentosalissa tms. Tarjalla oli semmoiset "Britney"-vaatteet ja taustalla oli kuoro. Yhtäkki Tarja alkaa polttamaan sikaria kesken kaiken. Enempää en muista. :P

Guest Spikey

Joskus välillä olen nähnyt jotain epämääräisiä Nightwish-unia. Ei niissä mitään järkevää ole ikinä tapahtunut, enkä yleensä edes noita muista tarkemmin. Keikkaan ne yleensä jollain tavalla liittyvät, tai keikan jälkeen backstagelle...

Guest Rautainen
kweeeh....ainahan tarjasta näkee unia!!!!!!päivälläkin...... :D

Niinpä! Mielenterveys kärsii.

-----------------

On sitä tullut Nw:stä nähtyä unia kerran jos toisenkin... Yhtenä yönä lauloin Tarjan kanssa dueton (oikeasti en osaa laulaa kakkaakaan). Toisena yönä olin kaupungilla ja minulla oli jotain tärkeää asiaa Marcolle. Yhtäkkiä huomasin, että mies kävelee toisella puolella katua. Olin menossa selittämään asiaani, mutta Marco kirosi itsekseen ja lähti pois... Kuolemaksenikaan en muista mikä niin tärkeää oli että piti mennä maestroa ihan kaupungilla häiritsemään.

Guest Lamia

On se niiin sääli että kun kerrankin näkee unta tästä niin se on sitten kerrassaan käntty. Ajelin jonkun kanssa leirintäalueella ympäriinsä etsien sopivaa paikkaa, ja satumme ajamaan ison asuntoauton ohi ja ketkäs siinä ovatkaan grillaamassa? Kaikki muut paitsi Tuomas, joka on jostain syystä korvattu yhdellä hevaripojalla 8) - joten jos Sinä arvoisa lukija tunnet uniani säätelevän henkilön, pyydäpä häneltä hieman lisäminuutteja kyseiselle bändille. Kiitos.

Guest ~Ocean Soul~

Kerran olen nähnyt NW:stä unta niin, että sen vielä muistin.

Olin kävelemässä paikallisessa vaatekaupassa, kun ytäkkiä joku mielenvikainen imestyi eteeni, "kidnappasi" minut ja vei kaupan yläkertaan, jossa ei ollut yhtään asiakkaita. Yhtäkkiä vaatekauppa oli muuttunut pikku khavilaksi jossa oli söpöjä pyöreitä pöytiä joissa istui paljon väkeä. Ja Nightwish veti keikkaa, minun seistetssäni n. metrin päässä mr.Holopaisesta. Ja en edes yrittänyt mitään :D

On kai niitä nähty... Unia ja unelmia :)

Joskus olin jossain ihme paikassa ulkoilmakeikalla, jossa lavaa reunusti baarijakkarat (!), sitten kun tulin sinne niin jossain pienen matkan päässä oli sementistä tehty syvä monttu, jonne oli ilmeisesti joku käytävä, koska Tarja seisoskeli siellä ja hommaili jotain. Ihan yhtäkkiä se kääntyi ja ampui mua vesipyssyllä päin naamaa 8) ja hihitti ihan paineessa.

Unet on sitten mukavia...

Edited by unforgiven

Guest SilentW

Mä näin kerran unta, että mä pidin Tuomakselle soittotuntia jossain 1500-luvun huoneessa jollain vanhalla flyygelillä 8)

Guest Herm

Kivaa, joku herättele tätä. Itse olen nähnyt NW-unta tasan kaksi kertaa. Toisella kerralla oli joku ihme keikka ja toisella bändi oli olevinaan jotain sukulaisriesaa joulupäivällisellä. Aamulla sitten vähän naureskeli, että millähän logiikalla sitä unessa pelasi. ;D

Guest dormiglione

Kerran olen tainnut Nightwish-unta nähdä ja se oli aika outo...

Tarja oli meillä koulussa musiikin sijaisena ja sitten me laulettiin Passion and the Operaa! :D

Guest *FreeChild*

mä ainakin nään ihan hilveesti nightwish unia :D

ja vieläpä muistan ne....!se on vaan NIIN ärsyttävää heretä ja huomata ett PERHANA tää olikin unta(vaikka unessa oli just miettiny että nyt tää EI ole unta);)

viime unes tais olla joku keikan tapanen ja sen jälkeen näin NWläiset "nimmari pöydässä"ja menin pyytää kirjotuksia...sitten huomasin että nou mulla ei oo paperia että joutuu ottaa nimmarin käteen...kai mä sitten sain vissiin Tarjalta nimmarin käteen ja sit halusin mahaan :nuts: mut en muista oliko se Tarjalta vai joltain kundeista.....

et tämmösiä nähhään ja varmaan tullaan jatkossa näkemäänkin :heart: :)

"I wish I had one more night to live"

Guest anarkisti

Kerran muistan nähneeni jotenkin Nightwishiin liittyvän unen, mutten vaan muista mitä siinä tapahtu :(

Guest Amarthdae

Minä ainakin näen aika paljonkin NW-unia. Ei niissä mitään ikinä tapahdu, tai en ainakaan muista, mut aina on kauheen hämärää ja semmosta tosi... unenomasta :) . Kerran olin olevinaan niitten keikalla ja löin pääni johonkin ja sain semmosen viissenttisen haavan.

Sitten toisen kerran katoin jotain Nightwishin levyä, se oli kai joku uus ja siinä oli semmonen oikein tiktakmainen kansi. Sitten minä vielä aattelin jotenkin, että "no, ne on Nightwish, ne saa tehdä mitä haluaa..."

Guest poetry within me is dead
Ja Nightwish veti keikkaa, minun seistetssäni n. metrin päässä mr.Holopaisesta. Ja en edes yrittänyt mitään :D

Herran jumala! Et yrittäny mitään. Miten kukaan näkee noin utopistista unta.

Mun omat NW-unet ei oo kauheen kiinnostavia, mutta mun kaverin unessa oli kerran Holopainen pitkässä nahkatakissa ja nahkahousuissa ja Holopainen lupas tehä mun kaverille mitä vaan ja niin se sitten tekikin.. Olikohan toi keskustelupalstan säännöissä kiellettyä..

Guest Paas

Nightwish unista ei ole tarkkoja muisti kuvia mutta muistan kerran nähneeni unta että olin Children of Bodomin matkassa Tokyossa soittamassa keikalla virveli rumpua. Hassua vai mitä? Uni johtuu ilmeisesti siitä

että soitan rumpuja.

Guest Rautainen

Näitä tulee lissää..

Kerran osasin soittaa kaikki Nw:n piisit kitaralla (ei ollut edes vaikiaa). Menin sitten lesottamaan Empulle (??) ja tämä totesi siinä jotain... Yhtäkkiä olin jollain pikku saarella jossa oli Nw:n keikka. (lava oli saaren reunassa ja keikkaa seurattiin moottoriveneistä) Keikan jälkeen hyppäsin yhteen moottoriveneistä ja soittelin kitaraa kuin viimeistä päivää (vaan mistähän oli kitara ilmestynyt). Emppu tuli selittämään jotain ja sitten kilpailimme, kumpi soittaa paremmin.

Joskus nään vähän erikoisempia unia Tarjasta :I

Kerran soitin kitaraa ja lauloin entisen kouluni liikkasalissa joulujuhlassa. Kanssani soittivat joku gothixtyttö ja kaksi kaljamahaista hevimiestä. Soitimme (ylläty yllätys) Nightwishin Beauty Of The Beastin. Tämä viimeinen nyt ei oikein liittynyt Nightwishiin.

Guest Narayana

Unet voivatpi olla lähempänä totuutta kuin luuleekaan,

mutta unelmat ovat asia erikseen... ;)

Guest Akasha

Mä näin viime yönä unta että Erämaajärvestä oli tehty jokin erikoisversio...Muuta en muistakkaan... :/

Guest Fradoc

joo itsekkin olen joskus unta nähnyt että olen itse nightwishissä soittamassa :D ja yllätys yllätys soitan rumpuja =) mutta joo kyllä noita tulee joskus nähtyä vaikka minkälaisia ja kaikkia niitä nyt ei tässä kerrota...

Fradoc

Guest Silmis

Enpä ole koskaan NW-unia nähnyt ja toivottavasti en tule näkemäänkään, olenkohan liiaksi tykästynyt nykyisiin täysin psykedeelisiin uniini.

Guest Gethsemane

Minä näin kerran sellaista unta että Nightwishillä olisi kaksi kitaristia ja minä olisin toinen. Johan oli mukava uni. :) Haluaisin kokea sen uudestaan. Siinä sitä vain vedeltiin keikkaa. :D

Edited by Gethsemane