Keepon

NW-unia?

1,447 posts in this topic

Guest *Farewell*

:lol: Voi sinua raukkaa... :D

Itse en ole nyt jostain syystä pitkään aikaa Nightwishista unta nähnyt, yleensä he saapuvat uniini ainakin kerran viikossa

Edited by *Farewell*

Guest vanity
Huoneeseen astui kaverini joka on minua kauniimpi, järkevämpi ja muutenkin parempi ihminen ja Marco juoksi halaamaan häntä. Minä yritin nousta lattialta mutta Tuomas potkaisi minua naamaan ja oksensi sohvan taakse...

Voi elämä mikä loppuhuipennus 8) :lol::lol:

Guest Orion
Jestas kun näitä nyt riittää! Toissaöinen uni taisi olla seurausta siitä että saatan tavata NW:n tyypit toukokuussa ja jännitän sitä jo nyt aivan sikana. Näinpä siis uni kulki: Oli toukokuu, ja olin päässyt tapaamaan Nightwishin poikia. Minut ohjattiin johonkin huoneeseen jossa oli nahkasohvat, joku biljardipöytä tms ja sohvapöytä sekä tietenkin nämä ko. mieshenkilöt. Jostain sain päähäni että heille pitää puhua englantia. Sanoin jotain englanniksi, ja samassa Jukka alkoi huutaa pää punaisena: "SAATANAN TYHMÄ PENIKKA!!!! ME OLLAAN SUOMALAISIA PERKELE!!!!" Säikähdin ja hyppäsin sohvalle Tuomaksen syliin, mutta tämä pukkasi minut pois jolloin löin pääni pöytään ja jäin lattialle makaamaan. Huoneeseen astui kaverini joka on minua kauniimpi, järkevämpi ja muutenkin parempi ihminen ja Marco juoksi halaamaan häntä. Minä yritin nousta lattialta mutta Tuomas potkaisi minua naamaan ja oksensi sohvan taakse...

Nyt menee kyllä lattialla kieriskelyksi :lol::lol::lol:

Guest P.Maunula

Viime viikonloppuna näin unta, että mulle ilmoitettiin koodi 3G. Se oli joku lukion luokka, jonka edessä kyyhötti ujona Tarjan seuraaja. En muista mitä kieltä puhuttiin, mutta kerroin hänelle Suomesta. Tämä nuori nainen kertoi olevansa juuri valittu uusi solisti, hän oli intialaista syntyperää mutta Norjan kansalainen.

Okei. :huh:

Guest Aníron

Näin unta, että olin Kaustisella mummoni ja vaarini kesämökillä. Söimme (siis minä, meidän perhe ja äitini siskon perhe) sitten päivällisen joella. Puiset pöydät pysyi pinnalla. 8) Samalla kuuntelin Nightwishiä, kyseessä taisi kai olla Wishmaster-lätyskä. En muista mitä kappaletta juuri sillä hetkellä kuuntelin, mutta ajattelin, että seuraavaksi laitan soimaan tuon yhen raidan alkupäästä. Kappale oli ehkä Dead Boy's Poemin ja Forever Yoursin sekoitus, ja sen nimi oli "Juhla".

Guest *Farewell*

Laitan nyt tän tänne, vaikka aika vanha onkin:

Nightwish oli esiintymässä paikallisen ravintolan yläkerrassa. Paikka on oikeasti pieni, mutta unessa se oli ihan kohtalaisen suuri ja näytti joltain koulun jumppasalilta :D Mie istuin jostain syystä lavan reunassa, verhojen takana. Seurasin siitä Nightwishin esitystä. Keskellä lavaa oli vanhanaikainen piano, ei siis mitään sähköllä toimivaa mallia. Sitä ei soittanut kukaan, osa bändiläisistä juopotteli lavalla ja taisipa siellä hypellä Terokin. Tarja ei juonut, mutta ryömi lavalla, omasta mielestään esiintyen yleisölle hienosti :D

Guest Fountain of Hope

Minä näin kyllä ihan oudon unen. Siinä oli jo Tarja erotettu bändistä, mutta kuitenkin. Nightwish soitti jonkun ilmaiskonsertin Helsingin keskustassa (Helsinkikin oli vähän erilainen, kuin oikeasti :lol: )

Siinä istuskelin jossain backstagella tai vastaavassa ja juttelin siinä sitte Tarjan kanssa, että mikä hänen mielestä on nightwishin paras biisi (en muista vastausta, tai että sanoiko hän sitä olleskaan) siinä hän sitten jopa halasi minua ennen esiintymistä ja sydämeni muistaakseni hakkasi siinä kohdassa aika paljon.

Sitten he kiipesivät lavalle ja alkoivat soittaa. En edes muista soittivatko he Nightwishiä vaiko jotain ihan muuta. Siinä sitten kait heräsin tai jotain..

Että tämmöinen uni :)

Guest Wolflady

Nightwish on esiintynyt minun unissani aika paljon, joten lukekaa vain :)

Yksi oli sellainen jossa nojailin koulussamme mantsanluokkaa vastapäätä olevien kaappien oviin parhaan kaverini kanssa. Aivan mantsanluokan edessä oli muita koulun oppilaita, sekä myöskin Tuomas ja koulumme opo. Tässä unessa Tuomas oli vielä hiukan tavallista pidempi, ja opo lyhempi kuin tavallisesti. Lisäksi opon pää oli hiukan litteä, ja koska hän on kalju, se erottui selvästi :huh:. Minä sitten sieltä kaapeilta huikkaan Tuomakselle, että: "laita sun kätes siihen opon päähän ni saat siitä hyvän käsinojan!"

Näin myös sellaista unta, että Nightwish oli esiintymässä koulumme ruokalassa. Koska Tarja oli jo erotettu, laulajan korvasi Tarja-hologrammi ja jossain biiseissä ei edes ollut laulajaa. Tässä unessä Tuomaksellä oli blondit hiukset ja hieman omitunen vaatetus. Sitten yhtäkkiä kesken biisin Tuomas lopettaa soittamisen, ryntää ovelle ja kiljuu: Te olette ihan p*ska yleisö!! Ja sitten ryntää suuttuneena ulos.

Näin myös sellaista unta, että olin Nightwishin uusi laulaja, ja olimme keikalla jossain festareilla ja siellä oli älyttömästi porukkaa. Yksityiskohtana mainittakoon, että mikkini piuha oli liian lyhyt, ja kiskoin sitä koko ajan. Yhdessä vaiheessa kävin juomassa piimää (en siis oikeasti edes pidä piimästä) jostain vahvistimen päältä ja totean Tuomakselle(kaikille bändiläisille oli siis oma tölkki):"Tää piimä on pahaa, miks meil on tätä täällä?" johon Tuomas sanoo "En mä tiiä. En mäkään tykkää siitä."

Sitten uni vaihtui ja olin koripallomatsissa (yhtä joukkuetta valmensi äitini :huh: ) ja olin parhaan kaverini kanssa jossain autiossa pukuhuoneessa, ja sitten hän kurkkaa ovesta ja toteaa minulle:"Ei uskois et tää koripallomatsi on niin iso et tänne tulee jotain Nightwishin jäseniä (kaverini ei siis oikeasti kuuntele Nightwishia)" jolloin ryntään äkkiä pukkarista ulos, että voisin jututtaa jäsentä, joka sitten oli Tuomas. Tässä unessa nimmaria pyydettyäni aloin höpöttää edellisestä unestani jotain et "mä näin unta et mä olin Nightwishin uus laulaja". Tuomas sanoi siihen lyhyesti jotain ja sitten häivyin. Tosin matsin aikana kävin koko ajan höpöttämässä Tuomakselle jotain (en muista mitä) ja sitten se kyllästy mun jorinoihin ja muistaakseni häipyi matsista :huh:

Ja muistanpa vielä sellaisen unen, jossa olin Nightwishin keikalla, jossa from wishes to eternity kuvattiin. Unessa paikka tosin oli joku kurainen festarialue. Unessa backstagelle oli vapaa pääsy ja menin sinne, ja siellä oli vain pari fania minun lisäkseni. Lähdin äkkiä juoksemaan ensimmäistä näkemääni jäsentä kohti, joka oli Tuomas, joka istui jollain puisella tuolinrämällä. Kun olin rynnännyt paikalle, onnistuin potkaisemaan tuolia, jolla Tuomas istui, ja tuoli kaatui ja Tuomas kaatui mukana. Olin tosi nolona, joten annoin äkkiä pusun Tuomaksen ohimolle ja häippäsin.

Edited by Wolflady

Guest Salazarina

ForeverDreaming, sulla on todella mielenkiintoiset unet, toivottavasti ei sentään ollut enneuni.

Näin viimeyönä unta, jossa Tuomas halusi lainata mun Disney-videoita, koska Empun koira(?!) oli pureskellut sen omat rikki. Hän esitelmöi vielä pitkän tovin mulle siitä, että pianonsoitossa on tärkeää harjoitella jokapäivä prima vistaa ja muistaa oikea sormitus. Sitten Empun koira tuli häiritsemään, hakkasin sitä koiraa mun susipehmolelulla ja Tuomas sanoi, että sillä pehmolelullakin on tunteet. Juuri ennen minut herättänyttä tekstiviestin piippausta Tuomaksen äiti tuli huutamaan "Syömään!".

Ei hitto, siis onko mulla yhtään Holopaisetonta (Holopaise *reps*) unta?

[Niin ja Tuomas, jos luet tätä foorumia, älä tapa mua, ole niin kiltti(hame)].

Guest Epe Li
... muistaa oikea sormitus.

[täyttä offia]Kuinkakohan monta kertaa olen miettinytkään, mitä tuo termi sanoo epämuusikkoihmisille.[/täyttä offia]

Guest Wolflady

Muistan koko ajan lisää unia joten laitanpa vielä pari tänne :)

Elikkä, alakertamme kaappien peiliovet olivat muuttuneet jättimäiseksi telkkariksi, josta tuli mainos jostain kokoelma CDstä. Siinä mainostettiin että mukana Nightwishin "the child of the night" ja ajattelin, että ei Nightwishilla edes ole sellaista biisiä. Sitten kuitenkin mainoksessa soiettiin pätkä sitä ja se oikeasti kuulosti ihan Nightwishilta ja ajattelin että tosi hyvä biisi mutta miksen tiennyt edes tämän olemassaolosta?

Sitten oli sellainen lyhyt jossa minä ja Tuomas pussailtiin (nolottaa hieman kertoa sitä tässä :I :) )

Guest ForeverDreaming
[täyttä offia]Kuinkakohan monta kertaa olen miettinytkään, mitä tuo termi sanoo epämuusikkoihmisille.[/täyttä offia]

Kyllä se sanoo muusikoillekin...

Guest Aníron

[off-topic]

Itselleni tulee ensimmäiseksi mieleen numerot 1-2-3-1-2-3-4 (eli sormijärjestys, joka pätee helpoimpiin asteikoihin.)

Inhoan sormijärjestysten tekemistä, ja vielä enemmän MUUTTAA NIITÄ!!! :[ Mutta kukapa ei inhoisi?

[/off-topic]

Guest Epe Li

[armoton offi jatkuu]Hyvät sormitukset on kyllä (ainakin viululla) tosi kivoja soittaa. Huonot taas on perseestä.[armoton offi loppuu]

Guest Salazarina

Ja nyt kun mie mainitsin sanan sormitus, niin heti kaikki alkoivat offaamaan siitä. Olen mie vaan niin paras. :D

Tämä on NW-UNIA-topic, ei sormitus-topic ;)

Guest Lady Pain

Silloin "aikanaan" ennen Hartwallin keikkaa näin kaksi kertaa samaa unta, että olimme jo ajaneet paikan päälle ja hyvässä asemassa jonon etupäässä, kun huomaankin että liput jäi kotiin! Ja heräsin molemmilla kerroilla paniikissa että keikka on jo ollut ja mä missasin sen. :D

Kyseisenä keikkapäivänä tuli sitten tarkistettua monta kertaa että liput varmasti on mukana. Ja olihan ne, ei ollut enneuni. :)

Guest *Farewell*
Kyseisenä keikkapäivänä tuli sitten tarkistettua monta kertaa että liput varmasti on mukana. Ja olihan ne, ei ollut enneuni. :)

Olisi varmasti jäänyt kotiin jos et tuota unta olisi nähnyt ;)

Guest Lady Pain
Olisi varmasti jäänyt kotiin jos et tuota unta olisi nähnyt ;)

En tullutkaan ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta.... eli ne unet toikin turmion sijasta pelastuksen :D

Guest Wolflady

Mä näin viime yönä taas yhen Nighwish-unen joka kuului seuraavasti:

Tarkkailin joltain näytöltä meidän kotipihaa, ja klikkailin tältä samaiselta näytöltä koko ajan kuvaa, josta saa ukkosmyrskyn, sillä unessa halusin todella kovasti, että tulisi ukkonen. Jotenkin sitten onnistuin sen näytön kautta pääsemään oikeasti pihalle, ja jostain nurkasta alkoi levitä jokin ukkospilven näköinen, ja rupesin ajattelemaan että sehän onkin savua! Ja että jonkun talon nurkka siis paloi. Juoksin äkkiä auttamaan niitä jotka olivat jääneet sisälle, ja kukas muu sinne olikaan joutunut kuin Tuomas (on esiintynyt kaikissa NW-unissani paitsi yhdessä). Se alkoi selittää mulle että se tyyppi, jolle se oli tehny Slaying the dreamerin sanoitukset oli tullu sen kämppään (joka siis oli samassa kohtaa ku meidän kellarikomerot joille pääsee pihalta :] ) ja polttanu sen.

Aika kummallinen.

Guest metsäpeikko

Yöllä alitajuntani lähti taas laukkaamaan:

Olin sokeriruoko pellolla töissä. (pelloilla työ on ihan helvetin rankaa ja palkka mitä paskin) Poltimme peltoa (niin tehdään ennenkuin ruoko kerätään) Yhtäkkiä Tuomas tuli paikalle ja sanoi: "kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa!" Ajattelin, että voi ***** noitten muusikkojen kanssa. Seuraavana päivänä korjasimme ruokoa. Tuomas tuli taas sinne ja sanoi: Heih Beipeh! ELÄMÄ ON IHMISEN PARASTA AIKAA! Seuraavaksi tuli Emppu joka sanoi: ELÄMÄ ON IHMISEN PARASTA AIKAA! Sitten tuli Marco joka sanoi: PRKL! kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa! Sitten tuli Jukka joka sanoi: Se on kova! Se on hevi! Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa!

Hassuinta siinä varmaan oli se, että kaikilla pojilla oli säkkikakaasta tehdyt puvut.. Ja miulla ihan normaalit vaatteet... :huh:

Edited by metsäpeikko

Guest Aníron
Yöllä alitajuntani lähti taas laukkaamaan:

Sitten tuli Jukka joka sanoi: Se on kova! Se on hevi! Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa!

Hassuinta siinä varmaan oli se, että kaikilla pojilla oli säkkikakaasta tehdyt puvut..

Hahhah... :lol: Aika hyvä. "Se on kova! Se on hevi!".

Kyllä se elämä muuten on ihmisen parasta aikaa, ainakin siihen asti, kunnes toisin todistetaan. :D

Guest wishmaster66

Mulla näky muutama vuos sitten sellanen uni jossa bändi oli mun entisellä yläasteellla keikalla ja mä olin eturivissä. Ihmisiä ei ollu paljon mutta ainaki mun unessa oli kova meno. Mun uni loppu siihen ku bändi lähti lavalta, enne show uudelleen "starttia". Oisin kyllä halunnu että uni ois jatkunu vielä, mutta itse ei oikein voi vaikuttaa tuohon uni maailmaan kovi paljoakaan. Oon varmasti nähny montaki unta tai sitten en, nimittäin muistissani ei ole kuin tuo yksi ainut. Toivottavasti niitä tulee joskus lisää. :)

Guest Tirawilder

Unessa seikkailtiin ensin Nightwishin keikalla, jonka jälkeen olimme kaverini kanssa saaneet luvan haastatella jokaista bändin jäsentä. Kysymysiä ei saanut miettiä etukäteen, vaan piti vain alkaa kyselemään mitä sattuu mieleen juolahtamaan. No yritin siinä sitten alkaa kysymään Empulta jotain, mutta yhtään hyvää kysymystä ei tullut mieleen joten menin ihan lukkoon ja aloin vain nauraa, enkä voinut lopettaa. Katsoin kaveriani joka lateli hyviä kysymyksiä toinen toisensa jälkeen. Kiersimme rinkiä ja viimeisenä haastateltavanani oli Tuomas, jota kaverini parhaillaan haastatteli. Heillä juttu luisti ja minua jännitti kovasti mennä niin hyvän kyselijän jälkeen, ja niin kuin arvelinkin kaikki meni pilalle ja he saivat minusta todella ällöttävän kuvan. Tyttö, joka ei muuta osaa kun nauraa. Todellinen painajainen. 8)

Viime yönä tapahtui unessani tällaista: Olin saanut postissa jonkun uuden NW DVD-singlen, Stargazers. Kansi oli aika tummanruskea ja siinä luki muistaakseni isolla Stargazers ja kait sen alla Nightwish. Kummaa siinä kannessa oli se että vähän alaviistossa "otsikosta" oli Jukan naamakuva :D Sitten myöhemmin unessa minulla oli käsissäni ilmeisesti uusi NW levy, nimi oli tyyliin jotain VOH.

joo sellasta..

Guest Niera *Dragoon*

Näin unta joka sijoittui hieman Hartwall Areenan keikan jälkeen. Tarja oli jo erotettu mutta jostain syystä bändi heitti vielä yhden ylimääräisen keikan jossa Tarjakin oli mukana. Tosin lavalla näytti olevan vain Tuomas ja Tarja, kunnes myöhemmin huomasin ilmeisesti Jukan makaavan keskellä lavaa. Bändi alkoi soittaa, mutta musiikki ei ollut NW-kamaa vaan jotain covereita, muistaakseni vielä täysin eri tyyliäkin. Yritin ottaa valokuvia lavalta mutta digikamera alkoi ilmoitella patterien loppumisesta. Näytin Tarjalle "hevisarvia" ja tämä katsoi minuun näyttäen takaisin. Hieman myöhemmin Tarja tuli luokseni kysyen valokuvia joltain kuuden vuoden takaiselta keikalta, sanoin että taannoinen Hartwallin keikka oli ensimmäinen NW-keikka jolla olin joten ei minulla sellaisia ole. Tarja tarjoutui sitten poseeraamaan valokuvissa kanssani, mutta tietenkin kamerassa oli virta melkein lopussa mutta jotain epämääräisiä otoksia onnistuimme ottamaan.