Sign in to follow this  
Niko

Raskaampaa joulua -levy ja kiertue

114 posts in this topic

Guest Okitchita
Niin kuin arvelinkin niin Swamp Musicista näyttäisi löytyvän, ainakin niiden nettisivujen mukaan, ja sieltähän sen voi tilatakin.

Kiitoksia. :bow: Täytyypi katsoa seuraavan kerran kun Tampereella käyn. Voihan sitä joulun aikaan sitten muistakin musiikkikaupoista löytyä. Free Record Shopissa useimmiten käyn.

Lippu Ouluun on kotiutunut luokseni. \o/

Enemmän ja vähemmän isolla kaveriporukalla ollaan lähdössä, saa nähdä mikä on lopullinen kokoonpano. Jos tuntuu tarpeelliselta näkyillä, niin puhelinnumeron voi saada kysymällä.

Tavataan siellä, te jotkut :D

Guest depi

No ei sit mennä tonne keikalle. Olisin halunnut Ouluun kuuntelemaan, mutta silloin jatketaan kämpän vuokrasopimusta. Eipä se haittaa, kun en lippua ehtinyt ostaakaan.

Guest Adaira

Täällä aikaisemmin sanoin, että en aio ostaa mitään joululaululevyä. Juu, ei tarvinnutkaan, sain sitten kavereiltani synttärilahjaksi tuon Raskasta joulua -levyn. Mihinkään kestokulutukseen ei mene, edelleenkin tykkään enemmän laulaa joululauluja, kuin kuunnella, mutta kyllä tuon pari kertaa joulussa kuuntelee :) Ihan hyvä levy, ja kyllä mä enemmän näistä versioista tykkään, kuin jostain järkyttävistä lasten Nuotivierestä -kuoron laulamista. Yksi suosikkijoululauluistani on Varpunen jouluaamuna, ja Marcohan sitä tuossa levyllä laulelee. Tykkään.

Kauhajoen Arttiin sitten joulukuun alussa katselemaan.

Guest Adaira

Argh eikä mennäkään Arttiin katsomaan. Tai pitäisi mennä yksin jos menisin, eikä se nyt taas houkuttele niin hirveästi. Alun perin oli kaksi kaveria, jotka lupautuivat tuonne lähtemään, ja kolmaskin tulisi, jos ikä riittäisi, vaan ei. Sitten yksi noista kavereista päätyi lähtemään tänään baariin, eikä sitten huomenna enää jaksa lähteä minnekään. Ja toinen kaveri meneekin huomenna Lauri Tähkän keikalle. Että just så. Olihan tämä nyt vähän arvattavissakin.

Guest Killer kitten

Minä ilmaannun aika suurella varmuudella Ouluun, että sopii pysyä kaukana tapahtumapaikasta jos ei huvita tavata. :P Pistetäänkö miitti pystyyn ennen illan häppeninkiä? *virn*

Guest Inertia

1.12. Ravintola Vieska, Ylivieska: Marco Hietala, J-P Leppäluoto & Antony Parviainen

2.12. Art Rock Café, Kauhajoki: Marco Hietala, J-P Leppäluoto & Antony Parviainen

5.12. Osmantupa, Eura: Marco Hietala, Jarkko Ahola & Ville Tuomi

7.12 Zic Zac, Mikkeli: Marco Hietala, Antony Parviainen & Ville Tuomi

8.12. Henry's Pub, Kuopio: Marco Hietala, Antony Parviainen & Ville Tuomi

9.12. Teatria, Oulu: Marco Hietala, J-P Leppäluoto & Tony Kakko

15.12. YO-Talo, Tampere: Jarkko Ahola, Ville Tuomi & Antony Parviainen

16.12. Giggling Marlin, Turku: Jarkko Ahola, Ville Tuomi & Antony Parviainen

21.12. Tavastia, Helsinki: Marco Hietala, Jarkko Ahola & Ville Tuomi

Miittimiittimiitti!

Joo, ois ihan jees. Tuskin sisko ja muut jotka on kyydissä pahastuu jos ne jättää sen ajaksi johonki.

Toivottavasti Mikkelin keikalle tulee runsaasti porukkaa. Muitakin kuin mie ja paikan henkilökunta. Muutaman kerran on joutunut suurin piirtein häpeämään paikallisen yleisön puuttumista hyviltä(kin) keikoilta. Kiertueen saaminen Mikkeliin on selvästikin synttärilahja meikäläiselle :W:

Guest Gothelia

Näin se varmistui minunkin pääsyni tuonne Kuopion-keikalle ensi perjantaina. :W:

Jos on joku muukin sinne tulossa eikä vain kehtaa täällä tunnustaa, niin hihasta saa nykiä siellä jos uskaltaa.

Guest vanity

Taitavat kaikki keikat olla ravintolassa/baarissa/jossain muussa ikärajallisessa paikassa? Hiukanko korpeaa, kun 18 vuotta tulee täyteen 26.12, mutta minkäs teet.

Guest Sailmaid

Ylivieskassa oli hyvä keikka (vaikkakin eka koko kiertueella, mutta pro-setiä - pro-settiä :)). Marco, JP ja Antony Parviainen. Uskaltaa suositella kaikille lämmöllä, hienoja juttuja ainakin tällä laulajatriolla.

Yli iltakymmeneen venähtäneen soundcheckin tulos oli upeaa kuultavaa, soolot vaikuttavia ja meininki mahdotonta. Ja sen verran pitää kyllä vetää "kotiinpäin", että JP:n pari hitaampaa tulkintaa olivat illan koskettavimmat. Toinen oli Sydämeen joulun teen ja toinen ... no, ei paljasteta kaikkea. Meheviä yksityiskohtia vain omaan muistiini ;)

Mutta tsekatkaa ihmeessä.

Ja Jarmontieto: uskon, että Mikkeliin tulee jengiä, 13000 kyläpahanen Ylivieskakin sai baarin puolilleen, vaikka puolenyön maissa olikin vielä hiljaista.

Ja keikka muuten kestää (ainaki tämä kesti) puolitoista tuntia, että rahoille sinälläkin vastinetta tuli.

Kiitos laulajille / bändille, mukavaa oli!!! Kaikin tavoin.

Edited by Sailmaid

Guest Moonwalker

Moneltakohan tuo Mikkelin keikka alkaa? Meinaan mulla on samana päivänä pikkujoulut läheisessä Kharmassa ja sinne olen luvannut jo mennä. Jos keikka alkaisi jossain 24 maissa, voisi piipahtaa sielläkin sitten. Muuten tulisin tuonne kyllä kokonaan ehdottomasti!

Edited by Moonwalker

Guest Moonwalker

Oho, moka :D. Siis tarkoitin tietysti 24 maissa :). Korjattu.

Guest Killer kitten

Koittakaas nyt Ouluun tulevat saada aikaan vähän miittisuunnitelmaa. Minä haluan nähdä ihmisiä, mutta tietokonetta en voi käyttää kuin satunnaisesti nyt seuraavien päivien aikana, joten jonkun muun täytyy päättää aika ja paikka. Mulle sopii mikä hyvänsä, olen Oulussa perjantai-illasta sunnuntaihin. :P Koitan katsella tästä topicista edistymistänne miitin suhteen.

Ja muistakaa: Tallu murjottaa, jos ei miititäkään. Nih. :cry:

Itse olen varmaan kavereissani aika paljon tuolla Oulussa kiinni, mutta puhelimesta tavoittaa. Eikä sitä tiedä vaikka jossain välissä haluaisin niistä lomaakin. Tai sitten raahaan ne kaikki (halukkaat) paikalle >)

Ihan varmasti haluan nähdä ainakin nuo Killer Kitten- ja tutka-ötökät, muita en taida tietää olevan tulossakaan? Jos on niin sitten nekin. *kahmaloi kaikki*

Guest Killer kitten

Unskisöpöhän informoi minua kämmykällä. :] Mulla loppui juuri enkuntunti, pitää poistua tietokoneluokasta ja jättää hanke kasvamaan teidän varassanne.

Ja se on Helmiäinen! :evil:

(( ;) ))

Tulipa karmea hymiöspammi... Noh, koitan jatkossa välttää.

Edit:

Koska ketään ei näytä kiinnostavan puhua asiasta täällä enkä saa irkkiä toimimaan, niin minulle pitää sitten tosiaan soitella. Tai mielummin laittaa viesti. Tai jotain. Ilimotelkaahan itestänne, käväisen vilkuilemassa tänne vielä huomenna.

Edited by Killer kitten

Kuopiossa on kuultu seuraavanlainen setti:

Ensimmäinen Joulu (Marco)

Ilouutinen (Antony)

Heinillä Härkien (Antony)

Sydämeeni Joulun Teen (Ville)

Joululaulu (Ville)

Nisse-polkka (Ville)

Oi Jouluyö - Joulun Rauhaa (Marco/Ville)

Pieni Rumpali (Marco)

Me Käymme Joulun Viettohon (Antony)

Tähti Tähdistä Kirkkain (Antony)

Tonttu (Ville)

Sylvian Joululaulu (Antony)

Varpunen Jouluaamuna (Marco)

Petteri Punakuono (Ville)

Joulupukki (Kaikki)

Ave Maria (Marco)

Oulussa oli kivaa. Marsolla ja J-P:llä juttu luisti, erityisesti sitten kun unskin kirahvilelu lensi lavalle:

"tääkö on teidän käsitys porosta?"

"v*ttu tää on kirahvi jolta puuttuu kaula, säälittävä otus"

Kivvaa oli ja Helmiäisen ja unskin näki.

Keikka oli kyllä aika mahtavuutta. Muu päivä/ilta sitten ei jättänyt niin aurinkoisia muistoja.

J-P Leppäluoto veti kyllä ainakin täältä suunnasta pisteet kotiin. Juttu lensi, laulu sujui, esiintyminen oli... esiintymistä ja niin edespäin. Ja kirahvi jäi sinne rummun päälle möllöttämään, kaiken sen sekä henkisen että fyysisen rääkkäyksen jälkeen :D Harmi että kamerani kiellettiin. Onneksi kaverilla oli ei-niin-järeän näköinen kamera suunnilleen samoilla ominaisuuksilla, joten keikkakuvien saanti pelastui.

Kivaa oli nähdä tutkaa ja Helmiäistä, ihan höpöjä ne on.

Guest Gothelia

Hyvä meininki oli Kuopiossakin, yleisö viihtyi, esiintyjät viihtyivät. " Puun vihreen oksat kiedomme me levein nahkavöin." :W:

Ehdoton kohokohta minulle oli kyllä Nissepolkka, jonka aikana näytti siltä, että Henry's Pub muuttuisi hetkenä minä hyvänsä pienimuotoiseksi moshpitiksi. Mutta moshpitistähän ko. biisi kertookin, eikö? " Pienet on vaarassa jäädä alle..."

Muutama hämmentävänkin hyvä kuva Marcosta tarttui mukaan, täytyy vain vielä keksiä saisinko niitä jotenkin fiksusti johonkin esille.

Mahtava päätöskeikka Tavastialla eilen! :) Paikalla kaikki Raskaampaa Joulua-levyllä laulaneet (paitsi Kakko). Yleisökin oli hyvin mukana laulamassa joululauluja.. :)

Ei muuta kiitos ja syvä kumarrus! Ens vuonna uusiks, jookos? :D

Guest vella

Komppaan lattusta, aivan mahtava keikka! :W: Sekä yleisö että esiintyjätkin tuntu viihtyvän.

Ja todellakin ens vuonna uudestaan, mä oon ainakin mukana!