Sign in to follow this  
Guest Sir Juzzi

Keikkatopic

1,048 posts in this topic

Guest Waniyetu
Tänään sitten Enochian Crescent / Thraciar Night Life Rockissa ja huomenna myGRAIN / Misery Inc Porvoossa.

Nyt on pakko kehua että olen "melkein sukua" Misery Incin laulajalle. :D Kyseinen sälli on nimittäin kaverin kaverin poikaystävän isoveli.

Muuta asiaa ei minulla sitten ollutkaan. :D Jatkakaa toki.

edit//Eikun olipas: 27.4. Oulun Teatriaan Sonata Arcticaa katsomaan. See ya there!

Edited by Waniyetu

Nyt on pakko kehua että olen "melkein sukua" Misery Incin laulajalle. :D Kyseinen sälli on nimittäin kaverin kaverin poikaystävän isoveli.

Ja minä melkein Miseryn kiipparisti :)

Kysyttiin bändiin mukaan, mutta paria promoa lukuunottamatta ei ollut aikaa liittyä. Vakuuttavaa meininkiä kundeilla.

Onkos myGRAIN kuunneltavaa?

Khyl! Ainakin itselle uppoaa kovasti. Eiköhän sekin tuohon melodeath karsinaan sovi yleisilmeeltään. www.mygrain1.com ja bändin mySPACE

Jotta tiedän paukutella henkseleitä huomenna, että moderoin messulautaa jolla on yksi henkilö joka on miltei sukua sulle, niin kerros kummasta laulajasta on kyse? :D

Guest Waniyetu
Jotta tiedän paukutella henkseleitä huomenna, että moderoin messulautaa jolla on yksi henkilö joka on miltei sukua sulle, niin kerros kummasta laulajasta on kyse? :D

No Mankisen Nikosta, tottakai. Kerran olen ollut sällin edellisen bändinkin, Black Kamelin, keikalla joskus vuonna pottu. Oli miulla sen puhelinnumerokin vähän aikaa puhelimessa, kun sen kaverinkaverin poikaystävän piti tekstata veljelleen kun sillä ei omasta puhelimesta kärsinyt tekstata juuri silloin. :P

Säälittävää tämä minun touhu. :D

Viikate tuli katsastettua eilen Helsingin Virgin Oil Co:ssa ja ensinnäkin, ko.klubi oli melko positiiivinen yllätys, soundit olivat hyvät, klubi erittäin iso ja viihtyisä ja vaikka tupa olikin sitten loppuunmyyty vähän ennen puoltayötä, sardiinipurkkitunnelma loisti poissaolollaan.

Viikate oli taas yhtä viihdyttävä kuin aina ennenkin, sanoisin bändin olevan esiintymiseltään Suomen ehdottomasti mukaansatempaavin. Keikan ainoa miinus tulee biisilistasta: Jostain syystä bändi soitti ensin koko uuden levyn putkeen, ja sen jälkeen muutamia vanhempia biisejä lopuksi. Olisivat voineet vähän muuttaa järjestystä ja soittaa enemmänkin vanhoja ralleja.

Ja ehkä Kaarlen mikrofoni olisi voinut olla vähän kovemmallakin, sanat hukkuivat välillä täysin yleisön alle, varsinkin Kuolleen Miehen Kupletissa yleisö hoilasi niin että korvat halkesivat :D

Mutta kannatti tosiaan mennä!

Guest Yönsinfonia

Joo, tässä Ruotsin vaihtarireissun aikanakin olisi mulla suunnitelmissa käydä parilla keikalla, niin täällä päin kuin Suomessakin.

Amon Amarth/TYR paketti tuli katsastettua jo viime viikonloppuna Klubbenilla, ja olen varsinkin jälkimmäiseksi mainitun ihan fani jo! :D Sitten seuraavana on suunnitelmissa käydä lyhyen Suomen visittiini aikana ensi kuussa katsomassa Moonsorrowia ja Kiuasta Turun Klubilla, kun sinne kerta melko vaivattomasti lähimmästä suurkaupungista, eli Tukholmasta pääsee. Sitten olisikin edessä Candlemassin keikka Tukholman Kolingsborgilla, ensi kuun lopulla. TÄTÄ keikkaa odotan erityisesti juuri tällä hetkellä, koska ehdin jo luulemaan, että en näkisi enää koskaan tätäkään doom-legendaa livenä, sen jälkeen kun bändin tiet erosivat pitkäaikaisen laulajansa kanssa viime vuonna jälleen. Sen jälkeen olisikin taas vuorossa Celtic Frost/Kreator paketti Arenanilla, ja tätäkin odotan jo melkoisella innolla, koska CF:n uusin, viime vuonna ilmestynyt levy oli mulle myöskin sen vuoden positiivisin musiikillinen yllättäjä, ehdottomasti.

Sitten, viimeisimpänä näistä keikoista mitä olen aikonut mennä katsomaan, on hieman kevyempää linjaa, mutta silti kiinnostavaa kuunneltavaa edustava Kamelot/Leave´s Eyes paketti, mikä esiintyy myöskin tuolla Fryshusetin Klubbenilla, mutta tämä onkin vasta toukokuussa. Eli melkoisen upea keikkakevät lienee jälleen luvassa.

Oho, itekin haaveilen ajan viettämisestä Tukholmassa. Maan mainio suurkaupunki ja ne keikat, NE KEIKAT!

Guest *Moonwitch*
Ja Metallica Suomeen!!!! :W: Ehkä. Melko varmasti ensi kesänä 15.7. Ihanaa. Pompin täällä kattoon, vaikka mikään ei ole varmaa!!!http://www.metallicaworld.co.uk/ tietoa

OMG!! Eli saattaa joutua tekemään matkan pääkaupunkiin kesällä. Ollapa totta..! Jaaha. Tietysti Ilosaarirock-sunnuntaina. Miten voisin lähteä Hesaan, ja jättää kämpän rokinviettäjien haltuun..? Ratkaisu: Hekin jättävät rokin väliin ja katsastavat Metallican. :P

Edited by *Moonwitch*

Ehkäpä onkin. Kaveri oli uutisistä bongannut jotain juttua, että tulee kiertuetta Suomen maalle päin. Ja tuo sivusto vaikuttaa suht luotettavalta. En olekkaan ihan niin pettynyt, kun jäi Ozzy Osbourne sekä Heaven And Hell väliin :D Kyllä nyt kelpaa ja olen onneni kukkuroilla!

Guest Narayana

Moonsorrow Turun Klubilla 2.3. Olen epätavallisesti jo niinkin menossa, että on lippu ostettuna :huh: Ei vaan voi jättää väliin :W:

Yönsinfonia on kaverina, keitä muita tulossa?

Muuten olisi varmaan tullut lähdettyä, kun ei ole Moonsorrowta vielä tänä vuonna nähnyt, mutta samaan aikaan Helsingissä Curium Fest.

Huomenna ehkäpä Night Life Rockiin tsekkaamaan Total Devastation, torstaina Tavastialla Tarot ja viikonloppuna FME, kiirettä pitää.

Guest Kaitsu

Joo, torstaina tosiaan Tavastialla Tarot. Lämppärinä Leverage. Lippuja saa varmasti vielä, eli sinne vaan kaikki kynnelle kykenevät! :W:

23.päivä tätä kuuta rytyyttää Teräsbetoni Virgin Oilissa. Pakkohan sinne on mennä, kun on se viikonvaihde vapaata, hyvä bändi ja hyvää seuraa tiedossa.

Guest Zacharael

23. tätä kuuta Turun S-Osiksella Blind Stare sekä jotain mitättömyyksiä, kuten Eternal Tears of Sorrow.

2.3. sitten Klubille kyttäämään Moonsorrowta (ja Kiuastakin, lämppäri on nevörhöörd). Oli Tampereella hyvä, mutta uskoisin, että pystyvät parempaankin. Sitä odotellessa.

Kukaan kuullut siitä lämppäristä, 45 degree womanista?

Oli yhdellä Amorphiksen keikalla lämppärinä ja aika mitäänsanomatonta musiikkia. Sellaista perusjunttaa. Eli ei kolahtanut ainakaan miulle.

Edited by Ansumetallie

Guest Savior
Swallow the Sun 23.2. Tavalla. :)

En uskalla suositella. Lutakossa oli aika... outoa meininkiä. En ala haukkumaan mutta verrattuna kesän Ilosaaren täsmätykitykseen ote oli "hiukan" hapuilevaa. Tai niin no. Jyväslylässä oli tyyppien eka keikka aikoihin, ehkä se ens viikolla menee jo rutiinilla.

Guest Ulrika

Käytiin Lapkoa katselemassa eilen, ja täytyy myöntää että toimii livenä vallan mainiosti.

Ja 3.3. Tavastialle Crashia katselemaan ja kuutelemaan :D Teemu Brunila on edelleenkin mun suosikki kun se on myöntänyt että Johnny on tosi hot :P

Guest Rautakoura
Ja Metallica Suomeen!!!! :W: Ehkä. Melko varmasti ensi kesänä 15.7. Ihanaa. Pompin täällä kattoon, vaikka mikään ei ole varmaa!!!

Ma kualen. Tulossa maailman paras kesä kaiken osalta :W: http://www.metallicaworld.co.uk/ tietoa

Joku muukin on siis täällä kuullut tämän huhun. Mutta joo enään odotetaan virallista varmistusta bändin sivuille (jonne ovat varmistaneet tähän mennessä 2 festari keikkaa). Jos Suomeen tulevat on sinne aivan pakko silloin kyllä päästä :W: .

Edited by Rautakoura

Jos Metallica tosiaan tänne tulee, ei ole epäilystäkään ettenkö menisi katsomaan. Toivottavasti onnistuu tuo kaavailtu keikka.

Guest Gothelia

Olipa tosiaan Viking Isabellan abiristeilyllä to-pe perjantain puolella esiintymässä Agnes. Hevi kun on paskimmillaankin parasta, niin tulihan tuolla käytyä. Ja täytyypä sanoa lause, jota en ihan heti uskonut sanovani:

Jumalauta että oli kovaa settiä! Agnes on aivan perhanan tykki live-esiintyjä. ( Sen kai siitä saa, kun fanittaa Tony Kakkoa :P ) Musiikki toimi ja tunnelma oli aivan katossa, vaikka meitä abeja lavan eteen jaksoikin raahautua fiilistelemään vain noin kymmenen. Kyllä tuli tästä likasta jo lähestulkoon hullu fani. Suosittelen ennakkoluulojen nurkkaan viskaamista silloin tällöin lämpimästi.

Hoo, mäkin olen melkein. Tuon laulajan pikkuveljen bändin kitaristi asuu tuossa 300 metrin päässä. (krö-höm)