Sign in to follow this  
Guest Sir Juzzi

Keikkatopic

1,048 posts in this topic

Ja ihan vaan aikaa tappaakseni totean että Northerin Pete, Kride, ja Tuomas asuvat kaikki 500 m-1,5 km säteellä omasta kämpästäni ja heihin törmää usein lähikaupassa.

Teräsbetonin perjantaisen keikan suhteen odotukset ovat edelleen korkealla. Jos Virgin Oiliin tulee täältä jengiä, niin kyllä minut löytää varmasti sieltä VO:sta sitten illalla 22 aikaan.

Keskiviikkona olisi taas tiedossa myGRAIN / Misery Inc sekoilua, tällä kertaa Lahden Torvessa. Torstaina pitäisi lähteä katsomaan Primordialia Night Lifeen ja perjantaina vuorossa Swallow the Sun. Ja jottein viikonloppuna täysin toimettomana ole niin lauantaina vielä Endomorphism / Herem ja pari muuta. Tänään ehkä vielä The Hauntedia katsomaan.

La-Su välisenä yönä tuli seurattua jonkun verran PMMP:n keikkaa M/S Mariellalla. Ei tytöt huonosti vetänyt, mutta ei ne nyt mitään tajunnan räjäyttäviäkään ollut. Ihan hyvin se siellä taustamusiikkina meni juopottelun ohessa. :D

Guest Rautakoura

Tämän keikan varmistumista tuli odotettua. Tuonne olen menossa aivan varmasti. :W:

Guest *Moonwitch*
Metallican keikka Olympiastadionilla 15.7.07 varmistunut!

Welldone

No niin. En ole ikinä ollut hommaamassa lippuja tuommoiseen varmastikin nopeasti loppuunmyytävään konserttiin.. Täälläkin on (peräti) Lippupalvelun lippukauppa, on kai minulla täkäläisen Lippukaupan asiakkaana yhtä suuret mahdollisuudet saada liput, kuin missä tahansa muuallakin (lue:Helsingissä)..?! Puhelinpalvelu ja netti kai on kuitenkin ennakkomyynnin alkaessa ihan tukossa. Antakaa vihjeitä lippumetsästäjäneitsyelle :D Leiriydyn täkäläisen Lippupalvelu-pisteen ovelle jo edellisenä iltana, tai viimeistään aikasin aamulla?

Guest Yönsinfonia
Antakaa vihjeitä lippumetsästäjäneitsyelle :D Leiriydyn täkäläisen Lippupalvelu-pisteen ovelle jo edellisenä iltana, tai viimeistään aikasin aamulla?

Niin... tai sitten hommaat törkeellä ylihinnalla jonkun egayn tai huuto.shitin kautta.... :P;)

No niin. En ole ikinä ollut hommaamassa lippuja tuommoiseen varmastikin nopeasti loppuunmyytävään konserttiin.. Täälläkin on (peräti) Lippupalvelun lippukauppa, on kai minulla täkäläisen Lippukaupan asiakkaana yhtä suuret mahdollisuudet saada liput, kuin missä tahansa muuallakin (lue:Helsingissä)..?! Puhelinpalvelu ja netti kai on kuitenkin ennakkomyynnin alkaessa ihan tukossa. Antakaa vihjeitä lippumetsästäjäneitsyelle :D Leiriydyn täkäläisen Lippupalvelu-pisteen ovelle jo edellisenä iltana, tai viimeistään aikasin aamulla?

Olympiastadion on sen verran iso mesta että netin kautta saa varmasti lipun (ainakin kentälle) jos on heti myynnin alkaessa koneen äärellä.

EDIT: Kiertueen nimi ei ole Escape... vaan Sick of the Studio 07 :D

Edited by lattunen

Jaha, ens viikolla sitten lippuja ostelemaan Metallican keikalle.

Edited by Heviprinsessa

JEEE!!!! Onnen päivä!! Ehdittekin infota Metallicasta jo. Sinne olen menossa ja viivana. Luotan, että saan ne liput koulun vessasta soittamalla, lippupalvelun oven eteen en aio leiriytyä, otan vähän riskillä nyt...

Tietääkö kukaan, onko ne kenttäpaikat halvemmat? Tai tuossako oli neljä näitä lipun hintoja, niin mihin niillä halvimmilla pääsee? Entä kalliimmilla?

(Älkää sitten soittako heti yhdeksältä, olen vaikeuksissa opettajien kanssa ;) )

E: Ainiiin ja vuonna 2004, kun Metallica oli viime kerran Suomessa, niin lippujahan myytiin muutama vielä oveltakin.

Edited by -Ktulu-

Guest *Moonwitch*
Tietääkö kukaan, onko ne kenttäpaikat halvemmat? Tai tuossako oli neljä näitä lipun hintoja, niin mihin niillä halvimmilla pääsee? Entä kalliimmilla?

Hyvä kysymys.. Kertokaa ihmeessä jos tiiätte.

E: Ainiiin ja vuonna 2004, kun Metallica oli viime kerran Suomessa, niin lippujahan myytiin muutama vielä oveltakin.

Kas, tuohan on hyvin lohdullinen tieto! En muuten edes tajua, miten Metallica on voinut olla suomessa -04, koska en muista että olisi tullut mieleenkään lähteä silloin katsomaan.. Ehkä olen ollut silloin päästäni vialla normaalia enemmän ;)

Guest J_Crane

Lähes aina noiden Hartwall Areenan tai Stadionin tms. keikkojen lippujen hinnat määräytyvät "Mitä lähempänä lavaa, sitä kalliimmat liput" periaatteella. Eli suurimmaksi osaksi kenttä-liput ovat ne kalleimmat ja halvimmat liput ovat sitten ne kauimpana lavasta olevat "piippuhyllyn" paikat.

Edited by J_Crane

Guest *Moonwitch*
"Mitä lähempänä lavaa, sitä kalliimmat liput"

Niin mie vähän päättelinkin (+pelkäsinkin).

Anteeksi, kun kirjotan kaksi viestiä peräkkäin. Tällai on helpompi. Eli näistä Metallican lipuista otin tämän verran selvää:

section A: 69 Euro

GA: 65 section D: 59 Euro

sections E & F: 54 Euro

Nämä siis Metallican sivuilta, en tiedä pitääkö paikkaansa ja tässä Stadikan katsomokartta. Eli jos olen nyt oikein ymmärtänyt A-katsomoon liput on sen 69 €. Ei kentälle. Tai en tiedä...

Nämä siis Metallican sivuilta, en tiedä pitääkö paikkaansa ja tässä Stadikan katsomokartta. Eli jos olen nyt oikein ymmärtänyt A-katsomoon liput on sen 69 €. Ei kentälle. Tai en tiedä...

Jep, A-katsomossa on kalleimmat liput koska ko katsomo on katettu. Veikkaisin että kentälle maksaa tuon 64 euroa.

Pitääkin olla jostian stadikalla. Kerran oon siellä käynyt katsomasa keikkaa ja se oli juurikin Metallican viime visiitti. Eihän siellä näe mitään ja tuuli vie ääntä oman mielensä mukaan. Varmaan puitteiltaan yksi huonoimmista keikkapaikoista. Olisi edes Hartwallilla vaikka muutama keikka.

Guest Calic0 Jack

On muuten vihon viimeinen paikka olla siellä lipan alla

katsomassa keikkaa. Edellisen Metallican keikan olin siellä, kun

muualle ei saanut enään lippuja.

Soundit oli aivan hanurista.

Nyt on kenttälippu hakusessa vaikka henki menisi.

-Jakki

Nyt on kenttälippu hakusessa vaikka henki menisi.

Olen kerran ollut kentällä ja toista kertaa en mene. Jos sattuu sade niin aina löytyy niitä sateenvarjoidiootteja eikä ne soundit siellä kentälläkään oo kovin hääppösiä.

Guest *Moonwitch*

Kuulostaapas se stadikka hankalalta paikalta. Lohdullista, sillä hylkäsimme koko idean lähteä sinne, koska on muutenkin rahanmenoa tiedossa _ihan_tarpeeksi_ ja ikävä kyllä sille rahanmenolle jää Metallicakin toiseksi. Vähän harmittaa, mutta ehkä saan vielä joskus mahdollisuuden..

Pelottavaa kuunnella noista äänenlaaduista 8) Menen silti. Ja kentälle. Pikkuvikoja, jos ei soolot kuulu... Tallinnassa, kun olin viime kesänä katsomassa, niin ei se nyt NIIN huono ollut, vaikka en näistä paljon ymmärrä. Hyvin kuului. Ei muistaakseni edes rätissyt tai mitään.. Ja kyllä Laululavalla jotenkuten näki, vaikka oltiin siinä tasaisella, eikä rinteessä. Vähän punnersi varpailleen ja roikkui siitä ihmisten välissä olevasta turvakaiteesta ja onhan siellä varmasti screenit, että sieltä sitten tiiraa, jos ei aurinko paista silmiin. Kannattaa olla pitkä :D Toivottavasti saa lippuja sillon aamulla soittamalls, netistä en oikein välitä.

Ja ei ne soundit haittaa, aina pitää vähän kärsiä :D

Kenttälippu hankittu kaverin kautta. Suolainen hintahan tuo 69 euroa on, mutta käsitykseni mukaan sillä saa kolme bändiä sitten yhteensä. Viimeksi olin myös kentällä lipan alla Metallicaa katsomassa ja soundit jättivät kyllä tosiaan toivomisen varaa, mutta ilmeisesti Metallicalla ei muutenkaan ole mikään paras mahdollinen soundi missään.

Mutta varmaan taas kerran tulossa kiva keikka!.

Guest Lede
Pikkuvikoja, jos ei soolot kuulu...

Hammetin soolojen osalta ainakin vain parempi.

Mitä, joko niitä lippuja saa Metallican keikalle?

Huomenna Domination Blackia katsomaan Klubille, ja sen jälkeen Nokialle katsomaan Ruoskaa.

Edited by Heviprinsessa