Elaith

Omat projektit/bändit/musiikki

155 posts in this topic

No jaa nyt heitin lisää sanoituksia kehään ja varsin Ränttäränttää, mikä ei sovi edes oikein tämän foorumin kuulijoiden genreen - mutta minä oon niin lapsellisen iloinen tästä hmmmm sanoitusharrastuksesta että melankoliset mietteeni kaikista asioitteni pieleen menemisistä vähän niinkuin unohtuu hetkeksi.

edit: Ja englanniksikin tuo on nyt väännetty. :) 

Hei! Mä soitan kitaraa ja teen tällaista instrumentaalista, toisinaan lievästi orkestroitua progea rockin ja metallin välillä. Mielipiteet ja palaute olisi highly appreciated!

Tässä linkki mun viimeisimpään biisiin: https://soundcloud.com/ztla/stw

Tehtiin liveäänityksiä treenien lomassa, pohjia saatiin levyllisen verran. Jatkojalostus päällä, eka miksaus valmistui. Eli tässä Queenia, olkaa hyvä :)

Soitan nykyisin bassoa Poe's Army -yhtyeessä joka on siis Mikkelissä toimiva proge/rock -yhtye. Lähdemme keikoille ainakin paikallisiin pubeihin kunhan setti on kasassa. Hienoa ja rentoa meininkiä ilman turhaa stressiä. Tosin Tuomas lupasi tulla eturiviin huutamaan jos mennään keikalle Kiteen Karhuun :D Biisi on nauhoitettu livenä treenikämpältä :) https://poesarmy.bandcamp.com/track/falling-from-the-autumn-sky-remix

Moi! Teen leffamusa-tyyppistä matskua Caden-nimen alla ja ajattelin tämän biisin tänne jakaa, koska kavereiden kommenteissa on jonkin verran vastaan tulleet nimet "Tuomas Holopainen" ja "Johanna Kurkela". En tarkoituksella hakenut sellaista soundia, mutta täytyy myöntää, että kyllä ne vaikutteet varmasti sieltä jostain puskee esille :sweat: Tämä on ensimmäinen biisi, jossa on mukana laulut, mutta näitä tulee varmasti lisää. Loput biisit menee enemmänkin sinne soudtrack-puolelle.