Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Sawyer Raskaat

Hauskat sivut Vol. 2

644 posts in this topic

Toivon/muistelen, ettei tätä pätkää ole tänne linkitetty ainakaan ihan äskettäin. Jos on, puolustaudun väsymyksellä ja flunssalla, mikä heikentää huomiokykyäni. Tämä kirkasääninen poika sai minut nauraa tyrskähtelemään kontrolloimattomasti. Taitava kaveri ja upeaa äänenkäyttöä, mutta nuo haalarit, ilmeet... :lol:

0

Jeebus sentään, tuohan on Nightwishin uusi laulaja.

Murrosikää odotellessa.

0

Samaiselta sivustolta:

Tampere, Hervannan lukio

Meneillään on äidinkielen kokeiden palautus.

Opettaja: Sullako siis olisi ollut vielä tehtäviä palauttamatta?

Oppilas: Joo, mutta mä en usko, että mä olisin saanut sitä seiskaa parempaa, jos olisin palauttanutkin.

Opettaja: No en kyllä mäkään.

Pointsit Caylle

:D

0

Tuolla on kyllä uskomattoman häiriintynyttä juttua. Taas sen huomaa, miten elämme vinksahtaneessa maailmassa. 8)

0

Ääh, tuli sitten uusi tämmöinen. Hauskat sivut on se inhokki, joka saa minut klikkaamaan Suomalaisen keskustelun etusivulta Off-Topiciin ja toteamaan, että jaa, se olikin taas pelkkä Hauskat sivut, minua on huijattu. (Jatkakaa rauhassa, mutta sainpahan avauduttua siitä, mikä on mielestäni ylivoimaisesti turhin ketju laudalla :D )

Edited by vanity
0

Samaiselta sivustolta:

Tampere, Hervannan lukio

Meneillään on äidinkielen kokeiden palautus.

Opettaja: Sullako siis olisi ollut vielä tehtäviä palauttamatta?

Oppilas: Joo, mutta mä en usko, että mä olisin saanut sitä seiskaa parempaa, jos olisin palauttanutkin.

Opettaja: No en kyllä mäkään.

Pointsit Caylle

:D

Ihan varmuuden vuoksi epäselvyyksien poiskytkemiseksi: minä vain olin samassa kokeenpalautuksessa mukana, enkä osana tuota keskustelua. :D

0

Eräs nettituttuni teki

Cradle of Filthin Her Ghost in the Fogiin. Ei hauska, mutta mielestäni varsin mainio video. Edited by Lede
0

Enkkupuolelta poimittua. Että kun muistais missä kohtaa Raamattua on se "Varokaa vääriä profeettoja, jotka lopun aikana tuomitsevat vääräuskoiset helvettiin" tai jotain siihen suuntaan, niin kävisin heittään omaa äärikristillistä propagandaa heitä vastaan. :D Tai sitten en kävis, nuo julkaisee sähköpostiosoitteet. Edited by depi
0

Ja ennen kuin saadaan samanlainen valitus aikaan kuin enkkupuolella, kannattaa huomata että nuo sivut ovat parodiaa fundamentalisteista, eivät todelliset.

0

Ei niinkään hauskaa myöskään vaan sanattomaksi vetävää.

Varoitus: Ohjelma sisältää kohtauksia jotka saattavat olla haitallisia lapsille ja feministeille. Sovinistisiat luultavasti nauttivat tästä. :lol: Tuo rumpusetti on mielestäni paras, malttakaa ainakin siihen asti.

Edited by mmi
0

http://www.tonometric.com Tuossa on muutama musikaalisuutta mittaava testi. Nuo kaikki testit saivat mut lopuksi ärsyyntymään. Varsinkin se "adaptive pitch test" rupes olemaan lopussa hyvin ärsyttävä, ko kuuntelee jotain 0.75Hz eroja ja jostain kuuluu samalla joku rasahus! Tuli sellanen terkkarilla tehty kuulon tarkistus mieleen! :P Edited by Child of Wind
0

^Aiheeseen liittyvät videopätkät (löytyy youtubesta, yllätys) ovat myös viihdettä parhaimmillaan.

0

^Aiheeseen liittyvät videopätkät (löytyy youtubesta, yllätys) ovat myös viihdettä parhaimmillaan.

Missä? Minä en löydä.

0

Tuosta irtosi kyllä taas hymähdys jos toinekin. Veltto Virtanen oli ainoa jolla oli oikeasti jotain sanottavaa. Kiitos linkeistä.

0

Varoitus - shokeeraavaa materiaalia (eikä millään tavalla hauskaa):

Joko sulla on todella kiero huumorintaju tai sitten olet vain idiootti. -mod

Älkää todellakaan avatko noita linkkejä, jos ette halua nähdä miten välinpitämättömästi eläimiä jossain kohdellaan. Aivan sairasta.

Edited by Toni S
0

Pistä nyt vielä varmuuden vuoksi hyvyystopikkiin, ja runopuolelle ja avaa aiheesta oma topikki niin menee perille!

0