Sign in to follow this  
Guest Abaddon

Brother Firetribe

50 posts in this topic

Guest Abaddon

Keskustellaanpa tästä Empun ja kumppanien tukkahevi-bändistä. Itse satuin nappaamaan uteliaisuuksissani I Am Rock - singlen kerran levykaupasta, eikä kyllä kaduta. Pelkkää lihaa-ohjelman tunnarissakin oleva singlen nimibiisi tuo mieleen jotenkin Twisted Sistersin "I Wanna Rock"-kaltaisen menon. Tosin jopa parempana. Seuraavaksi suuntaan katseeni False Metal-levyn ostoon.

Mitäs mieltä te muut olette bändistä? Lembiisejänne, jne jne.

Eihän tästä ole aihetta? Ei haulla löytynyt.

Guest Blessed

No, täytyy tunnustaa, että mitään bändin tuotantoa ei ole tullut ostettua. En ole varsinaisesti tuollaisen kasarimman kaman ystävä, mutta False Metalin olen kyllä kuunnellut kaverilta läpi muutamaan otteeseen joskus viime vuoden puolella ja toki I am Rock on tullut kuultua useaan otteeseen, onhan tuo aika ahkerassa radiosoitossakin. Oikein menevää musiikkiahan pojat tekevät ja voisin kuvitella toimivan livenä hauskasti (vielä en ainakaan ole päässyt todistamaan).

Ja minusta BT on ennen kaikkea todella Empun näköistä musiikkia :) Kaikesta taustatiedosta päätellen ja hyvin näyttää poika viihtyvänkin bändin parissa.

Ensimmäistä kertaa kun kuulin niin ajattelin että "Hyi mitä paskaa." tai jotain vastaavaa. :D Sitten kun One Single Breathia kuuli useammin radiosta, niin jotenkin alkoi kolahtamaan. Sain sitten False Metalin joululahjaksi, ja on muuten aika paljon tullut kuunneltua. Levy on tosi hyvä, esim. Break Out, One Single Breath, Spanish Eyes ja Kill City Kid on kaikki ihan loistavia. Biisit on melodisia ja mukavan rentoja, tulee aina ihan perjantai-fiilis kun kuuntelee One Single Breathia.

Guest Epe Li

Kyllähän tuo levy hyllystä löytyy. :) Ja kyllä se vaan kolisee. Koulussa tunnilla kuunneltuna vaikuttaa kuin kofeiini, piristää ja on kivaa. Kun ekan kerran kuuntelin levyn läpi, olin jotenkin pettynyt, kun joka biisi tuntui "avautuvan" jo silloin. Kyllä sitä vaan silti jaksaa kuunnella, vaikka melodioiden esiinsaamisessa ei kaivinkonetta ja montaa kuukautta tarvittukaan. Kasari ei kuole koskaan. :W:

Se on tullut takaisin!

Nimittäin Epe Lin pörriäinen :heart:

Ei mitään jatkakaa, kello onkin jo aika paljon :I

Guest Orion

Mä en kyllä jaksa kuunnella tätä bändiä. Kuulostaa liikaa Bon Jovin ja Van Halenin sekoitukselta, josta puuttuu jotain olennaista. :down:

Guest Gothelia

Veli Paloheimo on kyllä juuri sitä mitä lupaakin; tennissukkaheviä vai mitä helvettiä lieneekään. ;) Ei sitä syvällisintä korvaorgasmimusiikkia, mutta aivan perkeleen iloista ja energistä. Ei voi koskaan olla niin pahaa angstia, etteikö " I'm on Fire" siihen auttaisi.

Levy löytyy ja pyörii taustalla useinkin, varsinkin nyt keväällä kun sille ylimääräiselle energialle on tilausta.

Guest OceanMaiden

Ensimmäisen kerran kuulin Brother Firetribeä kun kaverini lähetti minulle mesen kautta Valerien. Ensin biisi ei ihan kolahtanut mutta kun päivän aikana kuuntelin sitä useampaan otteeseen, jäin siihen koukkuun. Myöhemmin latasin virallisilta sivuilta Midnight Queenin ja siitä se lähti. Bändin musan kuuntelu piristää aina, etenkin silloin kun on vitutus päällä. I am rock kolahtaa joka kerta enkä voi jostain syystä olla laulamatta mukana... False Metal minun oli tarkoitus ostaa jo aikoja sitten mutta eipähän ole onnistunut kun raha aina katoaa mystisesti... :D Ehkä joku päivä sekin levy löytyy hyllystä.

Guest ^^Dreamer^^

Tribeä kuuntelee, mutta ei liikaa. Omistan bändin False Metal levyn sekä I Am Rock sinkun. Keikalla kävin olisikohan se ollut helmikuuta vai mitähän kuuta se oli. Keikka meno on mahtavaa, mutta ei sitä sitäkään pidemmän päälle jaksa kuunnella. Katsoa kyllä viitsii! :D Lempi biisejäni on ehdottomasti When Love Goes Down, mutta se akustinen versio siitä. I Am Rock on myös hyvä ja päähän se ainakin jää soimaan jos ei muuten soi. Kill City Kid on ihaana.. Siitä en sitten tiedä miksi, mutta onpahan vaan!

P.S Twisted Sisterin I Wanna Rock on hyvä biisi! :D

Ooh... Sekavin mielin olen kuunnellut Firetribea. Jotenkin on sellainen fiilis, että kolahtaa, eipäs kolahda, vai kolahtaako sittenkin...? Ensimmäisen kerran kuulin kyseistä bändiä, kun ihan mielenkiinnosta ostin I'm On Fire-singlen. Nyttemmin ajatellen sehän vain pursuaa energiaa ja sitä kuunnellessa hymyilyttää. Silloin ajattelin, että mites se nyt tälleen. Silloin ajattelin jotenkin oudosti tai en mie tiiä. Toinen sinkulla oleva kappale, Spanish Eyes on hyvä. Oli jo silloinkin, kun sinkun ostin. Tennishevi (tai sukkahousuhevi) ei oikein iske, mutta ei Brother Firetribe ole huono. Muttei lempparikaan. Livenä vois olla kiva. :)

Guest _kujalla_

Tää bändi kolahti kympillä. I am rock on niin kova biisi, että sen mukana on pakko laulaa. Ja muutenki tää bändi on hyvä. Heti kun kuulin ekan kerran Love Tonight kappaleen, niin heti piti mennä ostamaan False Metal - levy.

Nostetaans nyt tämäkin.

Elikkä Firetribeltäkin on tulossa uusi levy keväällä, nimeltänsä Heart Full of Fire.

Veikkaan että on ihan älyttömän kova levy tulossa, edellinen oli ainakin ihan mahtava, ja jos samalla linjalla jatkuu, niin eihän se nyt huono voi olla. Ja ovat ottaneet muuten Anette Olzoninkin laulamaan levyn nimikkobiisille.

Tuolta pystyy kuuntelemaan Mike Reno -coverin Chasing the Angels.

Tuo duetto kuulostaa mielenkiintoiselta.

Itse pidän Brother Firetribesta. Onhan se ns. aika "helppoa", mutta eipä se haittaa. Ko. bändistä tulee aina hyvälle tuulelle ja jotenkin sen bändin hauskanpito kuuluu sieltä läpi. Nyt ei ole vähään aikaan tullut kuunneltua, mutta täytyy kyllä nostaa hattua pojille. False Metal on juuri mitä sen silloin joskus lupailtiin olevankin ja vaikka en mikään tennishevin suurin ystävä ole, tämä iskee. Ja keikalle ois ihan mielenkiintoista joskus päästä. :)

Edited by Evenfall

Guest Nemo_
Nostetaans nyt tämäkin.

Elikkä Firetribeltäkin on tulossa uusi levy keväällä, nimeltänsä Heart Full of Fire.

Veikkaan että on ihan älyttömän kova levy tulossa, edellinen oli ainakin ihan mahtava, ja jos samalla linjalla jatkuu, niin eihän se nyt huono voi olla. Ja ovat ottaneet muuten Anette Olzoninkin laulamaan levyn nimikkobiisille.

Hienoa, uutta Paloheimoa juuri sopivasti kesän korvilla. :) Edellisen levyn biisit toimivat törkeän hyvin, etenkin kesällä. Odotukset uuden matskun suhteen ovat siis kohtalaisen korkeat.

Guest Belle
Nostetaans nyt tämäkin.

Todella hienoa, että albumin nimibiisistäkin on tulossa single. Sitä vain ihmettelin, että eikös tämä I Am Rock ollut se ihan eka single, vaikka julkaisusta onkin kohta vuosi. Joka tapauksessa Pelkkää lihaa -tunnari löytyy uutukaiselta. :)

Itse pidän Brother Firetribesta. Onhan se ns. aika "helppoa", mutta eipä se haittaa. Ko. bändistä tulee aina hyvälle tuulelle ja jotenkin sen bändin hauskanpito kuuluu sieltä läpi. Nyt ei ole vähään aikaan tullut kuunneltua, mutta täytyy kyllä nostaa hattua pojille. False Metal on juuri mitä sen silloin joskus lupailtiin olevankin ja vaikka en mikään tennishevin suurin ystävä ole, tämä iskee. Ja keikalle ois ihan mielenkiintoista joskus päästä. :)

Sopivan kevyttä, mutta todellinen piristysruiske harmaaseen arkeen. Kerran olivat Turussakin keikalla, ja kaduttaa, etten mennyt, kun eivät liputkaan maksaneet niin hirveästi. :huh: No, joku päivä hamassa tulevaisuudessa näen heidät varmasteen edes jossain yhteydessä. :)

Edited by Belle

Guest Iridium

Kyllä Brother Firetribea tulee kuunneltua silloin kun on jotenkin ylipirteällä päällä. Kuuntelin bändin klippejä Myspacesta pari kuukautta ennen False Metallin julkaisua ja tykkäsin niistä. Sitten poikaystäväni sai False Metallin promolevynä 2 viikkoa ennen sen julkaisua Spinefarmilta ja kuunneltiin miltein koko levy puhki ennen virallista julkaisupäivää. :D

Oikein hymyn huulille nostattava bändi edelleen.

Guest Fountain of Hope

Katsoinpa tuon uuden Nightwishin videoblogin, missä sitten tuli tuo BF:n Heart Full Of Fire mikä kolahti ihan täydellisesti! Loistava kertsi ja soolot ja Anette sopii biisiin kanssa.

Guest Amaranth82

Kiitokset linkeistä! En olisi varmaan taas itse jaksanut noita kaikkia kaivella esiin... :I

Kolahti tuo lätty tosiaan tänään postiluukusta ja kerran olen ehtinyt sen kuunnellakin (suu korvissa, kuinkas muuten, kun BF:stä on kyse :D). Oliko se Imperiumin arvostelussa kun sanottiin, että tämä tulee olemaan kesän 2008 soundtrack. Itse ajattelin aivan samaa. Taattua kesämusaa! Ei Heart Full of Fire ihan yhtä tarttuvia ralleja sisällä kuin False Metal ainakaan näin yhden kuuntelun perusteella, mutta nimibiisi ainakin on sitäkin tarttuvampi, ja onkin soinut tässä muutaman viime tunnin päässä ja varmaan soi koko loppu päivänkin... Miten muuten joku voi kuulla tässä biisissä Nightwishin, jos ei Emppua ja Anettea oteta lukuun? :P

Itelläki tuli hankittua tämä ja oli jo vähän ongelmiaki siinä. :D

Ekaksi menin Top Teniin, siellä ne oli loppu kun tänne oli tilattu vaan viisi levyä.

Sitte sieltä City Markettiin, jossa niitä ei ollut. Sitten Prismaan, sielläpä niitä olikin pari kappaletta. Otin niistä toisen ja ostin, sitte kävelin vähä matkaa ja huomasin, että se oli ihan halki koko kotelo. Noh, kävin siellä vaihtotiskillä hakemassa sen vaihtokuitin ja menin sinne hyllylle ja huomasin, että se toinenki oli halki. No, kävin sanomassa siitä siellä tiskillä ja nämä sanoi että siihen tulee kohta myyjä, oottele siinä levyhyllyillä. Siinä sit kattelin ja tajusin että niitä oli vaikka kuin monta, ehjää kappaletta, siinä korkeammalla. Otin yhen ja enpä jaksanu jäädä setää odottelemaan. :P

Mutta itse levystä.

Hyvältä kuulostaa, taas rentoja Firetriben biisejä. Itekkin ajattelin, että on kyllä ehottomasti kesän The Levy tää Heart Full of Fire. Mukavan kuulosia biisejä, varsinkin Runaways, Heart Full of Fire ja Chasing the Angels. Oikeastaan en ole kovin hyvin kerinny vielä sisäistää levyä, kun en ole kuunnellu koko levyä läpi vielä. Mutta kerkiäähän tässä vielä.

Guest Sunrise

Totta puhuakseni tunnen bändiltä vain tuon Heart full of firen ja se duetto on kyllä aivan ihana :] ,tokihan

biisi on ihan mukava muutenkin .Varmasti tuo uusi levy on myös kokonaisuudessaan ihan hyvä :I

Ai että tulee nuoruus mieleen kun kuuntelee tälläistä kepeää hevittelyä! Tahtoo takaisin kultaiselle 80- luvulle.Kesän paras levy. :W:

Guest anata sorctica

Brother Firetribe on yksi niitä bändejä mitä en vain voi sietää. Molemmat levyt olen kuullut ja ainoa hyvä biisi bändiltä on se missä Nettie laulaa. Tämän tyylinen musiikki ei vain yksinkertaisesti toimi mulle. Sama juttu sen laulajan toisessa bändissä, Leveragessa. Aivan hirveätä musiikkia.

Olen kuullut, että Anette olisi mukana tuolla uusimmalla Heart Full of Fire -levyllä. Missä biiseissä hän laulaa? Kiitoksia.