Sign in to follow this  
Guest Melodia

Vilttiketju wanhuksille

145 posts in this topic

Guest Melodia

Niin, liekö tässä ikäkriisi iskenyt, mutta joskus huomaan olevani vanhimmasta päästä tietyissä seuroissa :D Mutta löytyykö täältä reippaita kolmekymppisiä? ;)

Olen tosiaan uusi täällä foorumilla siinä mielessä, etten olen tänne kirjoitellut, mutta seurannut muuten hyvin monta vuotta. Olen vuodesta 2000 fanittanut Nightwishiä ja käynyt kahdeksallatoista keikalla. Olisi tosi tosi kiva tutustua teihin muihin ja saada kenties ystäviä :)

Hmm, voisihan olla ihan hyvä topicin idea ehkä ns. vanhempien ihmisten oma topic. Mutta voisiko otsikkoa ehkä muuttaa tällöin sopivampaan muotoon? Esimerkiksi "Aikuisten ketju, 25/30+" tms.?

Meinaan, että otan peliin siis hieman solidaarisuutta tässä moderoimisessa, enkä kylmästi lähde hitleröimään. :) Otsikko jää nyt siis ehkä hieman liian... hmm... kohdistetuksi tai keskustelun kannalta epäkoherentiksi (tarkoittaen, että mistä tässä topicissa olisi tarkoitus keskustella varsinaisesti?). Ihan pelkistettyä meiliosoitteiden ym. yhteystietojen vaihtamiseen tarkoitettua senssitopiccia emme siis ehkä täällä pyöritä, mutta tässä uudessa foorumissa on tuo toisen profiilin kommentointimahdollisuus, jota kautta voi hyvin ottaa myös yhteyttä toiseen käyttäjään sitten siinä kontaktimielessä.

Käsittääkseni tältä foorumilta löytyy useita kolmissakymmenissään olevia. Tai ainakin yli kaksivitosia. Oma kaksivitosen rajapyykkini ylittyy vasta parin kuukauden sisällä.

Guest Wisec

Itse olen vähän päälle kolmenkymmenen. Uskoisin että muitankin löytyy... ;)

Guest MelianMaia

Yhyy :cry::cry: Minä olen jo melkein 48.

31 vuotta on mittarissa eikä olo tunnu yhtään sen aikuisemmalta kuin 10 vuotta sitten.

Guest Sailmaid

Just tasan sen kolmekymmentä oleva hiljainen neito Pohjanmaalta...

Kuka nauroi?

30 ja (nielu)risat. Ikä on asenne :W: Ugh voin siis huoletta sanoa "Minun nuoruudessani..." :D

Edited by MinnieCinnamon

Guest Melodia

Hei, hauskaa että meitä on! :D Tosiaan ikä ei ole eikä saisi olla kynnyskysymys tai sitä vastoin mikään muukaan kysymys, paitsi tietenkin se asennekysymys! Mehän vain paranemme vanhetessamme.

Jatketaan samaan malliin :)

34 tuli viimeksi mittariin. Ikä ei ole rajoite, se on asennekysymys :W:

--Madri

Ää, ihan tylsää. Koittakaa pitää ketju elossa heinäkuun puoleenväliin, silloin meikän ikä napsahtaa lähemmäksi 30:tä kuin 20:tä ja voin tulla mukaan (jos silloinkaan pääsee). :P

Lähempänä 30 ollaan päivä päivältä. Enää 1 vuosi ja muutama kuukausi. :huh:

Jospa minäkin nyt sitten osallistun tähän, koska alan kuitenkin pikkuhiljaa olemaan lähempänä sitä 30:tä kuin 20:tä. 26 tulee kohta mittariin! :)

Guest Braindead

28 ja vielä on omat hampaat.

Guest Amaranth82
Jospa minäkin nyt sitten osallistun tähän, koska alan kuitenkin pikkuhiljaa olemaan lähempänä sitä 30:tä kuin 20:tä. 26 tulee kohta mittariin! :)

Hehei, onko siellä toinenkin vuosimallia 82 oleva? :)

Kolmas o/

Viikon päästä taittuu peitsi 26 puolelle. Jokohan se olisi ikäkriisin paikka, nääh.

<- myöskin vuosimallia -82. Alkaa pännimään tässä iässä että pitää oikeasti tehdä työtä sen eteen että ylimääräset ihrat pysyy poissa :P

Guest Melodia

Juu, ihraa alkaa kerääntyä. Mulla näyttää olevan muodostumassa jenkkakahvan tynkää ja mahassakin on pientä pömppöä, vaikka muuten olenkin ihan normaalipainoinen. Nyt pitäisi alkaa kuntoilemaan, ihan oikeasti!

Hassuinta (?) on kuitenkin huomata, että kasvoihin alkaa piirtyä ryppyjä :cry: Onneksi ovat vielä hiuksenhienoja ja silmien alla naururyppymäisesti. Tätäkö vanheneminen tuo tullessaan? :huh: Jos ja kun huomaan harmaan hiuksen, niin en tiedä mitä sitten teen.

Kaikkein hienointa vanhenemisessa on kuitenkin viisauden karttuminen (häh?!), on ehtinyt kokea jo kaikenlaista, iloa ja surua, maailma ei ole enää mustavalkoinen ;)

Tällaisia aatteita kauniina talvisena aamuna! Mukavaa päivää kaikille!

Sitten vaan kaikki kolmenkympin kriisissä painiskelevat maratonia juoksemaan (muodikasta tämän ikäisille) ja pääsemään niistä jenkkakahvoista irti ;)

Guest Nallekarhu

35v (elokuussa 36v) ja kun näin itseni webkamerasta niin huomasin kasvoistani, että mihin mun persikkaposkeni ovat kadonneet. :cry:

Muuten, Kiss on yhtä vanha kuin minä. 8)

Täällä yksi jäsen lisää kolmenkympin kerhoon. Tosin 30++ :lol:

Juu, ihraa alkaa kerääntyä. Mulla näyttää olevan muodostumassa jenkkakahvan tynkää ja mahassakin on pientä pömppöä, vaikka muuten olenkin ihan normaalipainoinen. Nyt pitäisi alkaa kuntoilemaan, ihan oikeasti!

Hassuinta (?) on kuitenkin huomata, että kasvoihin alkaa piirtyä ryppyjä :cry: Onneksi ovat vielä hiuksenhienoja ja silmien alla naururyppymäisesti. Tätäkö vanheneminen tuo tullessaan? :huh: Jos ja kun huomaan harmaan hiuksen, niin en tiedä mitä sitten teen.

Kaikkein hienointa vanhenemisessa on kuitenkin viisauden karttuminen (häh?!), on ehtinyt kokea jo kaikenlaista, iloa ja surua, maailma ei ole enää mustavalkoinen ;)

Tällaisia aatteita kauniina talvisena aamuna! Mukavaa päivää kaikille!

Hah hah..samat "ongelmathan" meillä tuntuu olevan. Naururyppyjä kertyy ja maan vetovoima alkaa näkyvästi vaikuttamaan. Saako nää rypyt millään pois?? HÄH? Mitä jos ois seuraavat vuoden nauramatta? Paitsi toisaalta, sanotaan että nauru pidentää ikää.

Itse aloin käymään jumpassa, stepissä ja lenkillä...MINÄ joka olen aina ennen vannonut etten ikinä juokse. Niin se vaan mieli muuttuu kun alkaa pikkuhiljaa rupsahtamaan ja huomaa ettei olekkaan ikuisesti nuori. Nuori siis ulkokuorelta, mieletänihän olen ikusesti kersa. Ja siitä viisauden karttumisesta, noh...jätetään se väliin.

Hiukset on aina värjätty joten harmaita hiuksia ei kylläkään ole vielä löytynyt. Mutta aamuna eräänä huomasin harmaan SILMÄRIPSEN!!! 8) Melkonen shokkihan se oli.

Sitten vaan kaikki kolmenkympin kriisissä painiskelevat maratonia juoksemaan (muodikasta tämän ikäisille) ja pääsemään niistä jenkkakahvoista irti ;)

No niin niin...sitä olen itsekkin miettinyt et jospa tonne maratonille sitte....

31 vuotta tulee parin viikon päästä täyteen fyysisesti, mutta henkisesti olen asiasta ja tilanteesta riippuen mitä tahansa kolmevuotiaan uhmaikäisen ja kuusikymppisen kukkahattutädin väliltä. :D

Kaksi sanaa: kiinteyttävä pikakaunistaja. Eli siis hoitoseerumi joka levitetään kasvoille ennen kosteusvoidetta. Valehtelematta saa kasvojen ihon näyttämään todella kiinteältä, napakalta ja raikkaalta. Lisäksi jääkaappikylmänä laskee silmäpusseja. :W:

Guest Melodia

Kaksi sanaa: kiinteyttävä pikakaunistaja.

Mitä, mitä?! Tuota mulle heti! Suosittelisitko jotain merkkiä (halpaa ;)? Onkohan Body Shopilla?

Heh, luin uudelleen viisauteni karttumisesta :huh: Ihan lapsihan minäkin olen, löytyy uhma- ja murrosikää varsinkin :)