Sign in to follow this  
Dillinger

Metallica

103 posts in this topic

Ei enää tähtää vaan varmistunut on. Metallica heittää kolme keikkaa suomessa ensi kesänä.

"Ilta-Sanomien mukaan kinkereille mahtuu 40 000 - 50 000 kuulijaa. Sonisphere-festivaalin lipunmyynti alkaa maanantaina 16. helmikuuta ja liput maksavat 89 euroa"

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1642450

http://www.v2.fi/uutiset/viihde/5311/Nyt-s...-Linkin-Parkin/

Edited by InsaneOne

Guest Amaranth82

Mastodon ja Lamb of God ja Metallica sitten pääesiintyjänä. Voihan paska. :bang:

No ehkä nuo kaksi tulevat vielä joskus Suomeen muutenkin.

Eih. 90 euron hinta kirpaisee aika pahasti nyt. Tekisi niin mieli lähteä. Metallica kahdesti kesässä 8) Aika hyvä sihti, sanoisin. Olen niin pihi ja tuntuu vaikealta lähteä, kun olen maksanut Hartwallin keikasta jo 70 euroa, sitten todennäiköisesti vielä Nightwish jossakin päin ja joku festari. Lamb Of God ja Mastodon nähdään jo Helsingissä, mutta Linkin Parkista voisin jopa maksaa.

Nyt jos jätän menemättä niin Metallica vähintään lopettaa uransa seuraavana päivänä. Tuntuu myös pahalta katsoa vierestä, kun puoli Suomea juoksee tuonne Kirjurinluotoon... Ruhtinaallisesti aikaa miettiä - maanantaihin. Veljeni ja hänen kaverinsa jotka ovat lähdössä Helsinkiin eivät välttämättä saa sitä maanantaita vapaaksi. Mitä sitten jos miulle jää kouraan ylimääräinen lippu, kun kaikki tämän hetken liputtomat lähtevät tuonne 8)

Ei ole oikeastaan pienintäkään intoa tuota Porin keikkaa kohtaan. Syyt vai?

Lippu Areenalle on jääkaapin ovessa, matka- ja muut kulut nostaisivat Porin reissun saldon idioottimaiseksi, ja kun tosiaan jo yhden keikan näkee nyt kesällä, niin kyllä se riittää, en todellakaan ole niitä "biisiä x ei kuultu tällä keikalla, haluan siis nähdä toisen keikan jos se tulisi silloin" faneja. Ja kyllähän sen nyt tietää myös että bändi ei taatusti ole tulossa viimeistä kertaa Suomeen kesällä :)

Juu ei kiinnosta Kirjurinluoto enää tippaakaan. Ensinnäkin lipun hinta vähän hämmästyttää kun ottaa huomioon millä hinnalla bändin pääsee Areenalla näkemään. Ehkä muiden bändien takia mutta kun nekään eivät kiinnosta.

Samat LoG ja Mastodonhan kummallakin keikalla esiintyvät lämppäreinä joten ihmettelen kovasti jos ne ovat syy tuohon 89 euron Porin lippuun.

Jotenkin minä en usko että liput maksavat niinkin huimasti kun 89 euroa. Maanantaina toi selviää toivottavasti olisi ainakin 30e halvempi niin voi miettiä jo lähtöäkin.

^Ei tuo hinta tuosta enää muutu koska firmat saavat jo tilata lippuja Events Clubin kautta juuri tuohon hintaan.

Samat LoG ja Mastodonhan kummallakin keikalla esiintyvät lämppäreinä joten ihmettelen kovasti jos ne ovat syy tuohon 89 euron Porin lippuun.

Esiintyyhän siellä kohtuullisen suosittu Linkin park. Ehkä se on osasyy suureen hintaan. Itselleni tuo olisi ollut kultainen mahdollisuus, kun en areenalle pääse. No, Toivotaan, että pojissa riittää vielä muutama vuosi puhtia keikalla täällä Pohjolassakin.

Guest Savior
Mastodon ja Lamb of God ja Metallica sitten pääesiintyjänä. Voihan paska. :bang:

No ehkä nuo kaksi tulevat vielä joskus Suomeen muutenkin.

Tsiish! Toivottavasti. Mastodon = :drums:

Guest Nallekarhu

Vastahan Lamb of God oli keikalla Frostbite 09:ssä :W: :huh:

Kolme kertaa Metallica livenä tulevana kesänä. :W: Ja Lamb of Godkin tulee nähtyä Porissa, voisi olla asiat huonommin.

Nyt olisi myytävänä yksi ylimääräiseksi jäänyt lippu Hartwall areenalle 14.6.09 eli sunnuntaille. Hyvälle paikalle alakatsomoon 103 riville 17. Sähköpostiosoite löytyy profiilista elikkäs sinne sitten yhteyttä.

E: Myyty

Edited by -Ktulu-

Guest AstrariX

Jeps, liput kaikille Metallican Suomen keikoille... Kirjuriin ostin VIP-lipun. :guitar: :drums:

Kirjuriin ostin VIP-lipun.

Mitä VIP-lipulla saa? Hinta on kuitenkin melkoisen korkea, joten luulisi että VIP-lippulaiset ovat vähän kauempana kuin parin metrin päästä normilipun ostaneista. Jostain muistan lukeneeni jotakin omasta katsomoalueesta?

Hei taas.

Nyt minä vihdoin avaudun hieman tästä aiheesta.

Minua raivostuttaa Metallicassa se, että nykyään pitää kiertueelle raahata jotain sysipaskoja "moderneja metallibändejä" lämppäämään. Taaskin Porin keikalle joku PERKELEEN Linkin Park. Minä en jumalauta ala tuollaisista paskabändeistä maksamaan senttiäkään. Olkoonkin että Metallica on lapsuuden suosikkeja ja Load / Reload sekoilut on jo melkein annettu anteeksi, niin joku roti noiden kiertuekavereiden kanssa. Saatana. Ei sit mennä kattomaan. Taaskaan. Perkele.

Lamb of God on sentään sopivissa annoksissa varsin menevää, mut voi kristuksen verinen pedofiililonkero sentään näitä Slipknoteja ja muita vammailuryhmiä jotka perskärpäsenä seuraavat Metallicaa joka v*tun paikkaan nykyään. Tukehtukaa muka-raivoonne saatanan wannabe-emohevarit. Metallica vois noiden lämppäreiden sijaan mieluummin soittaa vaikka St. Angerin läpi kokonaisuudessaan livenä, siinä ois sentään aitoa vittuilunmakua.

Kyllä, St. Anger on hieno ***** off and eat *****, we're gonna laugh all the way to the bank -levy.

Kiitos. Helpotti.

PS. Death Magnetic on sentään varsin hieno tekohengitysyritys.

^^Melkonen tunteenpurkaus. Itse istun 14.6 todennäköisesti kaljalla kun lämppärit soittaa. Eikä ole pinna kireellä.

Eihän lämppäreillä ole väliä 8) Tai no on ihan vähän. Pääbändin ja lämppäreiden välissä on kuitenki ikuisuudelta tuntuva aika, jolloin ehtii unohtaa edelliset esiintyjät. Eikä omalle kohdalleni ole koskaan sattunut sellaista että lämppäri olisi jotenkin huonontanut tunnelmaa. Metallican keikallakin tulee kuitenkin olemaan sellainen hypetys, että on ihan sama ketä siellä soittelee ensin.

Metallican lämppäreistä en ole innoissani, mutta en mie niiden näkemisestä maksanutkaan.

Guest Sir Juzzi

Bliz, just oikein.

Itsekin olen jättänyt keikan väliin koska en halunnut että ostamieni lippujen hinnasta, eli minun rahoistani, osa menee jollekin tolkuttoman ala-arvoiselle bändille.

Guest Savior

Haha, en itsekään Linkin Parkkia todistaisi mutta Slipukat helposti. Emoheviä? Kaikki hevi on emoa. :P

Jaa. Haluuko joku siis tarkennuksia? Kyseessä on METALLICA.

Miksei ne vois kiertää kunnon bändien kanssa, miksi pitää ottaa tommosia jämäbändejä siipeilijöiksi? No okei, siis jämäbändi, tässä tapauksessa se helevetin Linkin Park.

Kyllä siinä itse pääbändinkin uskottavuus vähän rapisee kun Linkin vatun Park möyhää paskaansa.

Noillakin rahoilla millä Linkin Park tänne rahdataan voisi hommata jotain parempaa ja varmasti vieläkin enemmän kansaan vetoavaa.

Vielä enemmän ärsyttää se, että jos ostan lipun tuonne tuen samalla jämäbändiä jota kohti en tahdo edes sylkäistä.

Miksi sen lämppärin pitää JOKA KERTA näinä päivinä, kun Metallica vaivautuu Suomeen, olla tuommoinen raivostuttava uusio-muka-metal pumppu? Kokeilis jo jotain muuta. Amerikan undergroundista varmasti löytyy uusia hyviä hevibändejä jotka lähtisivät siltä istumalta lämppäämään. Vai pelkääkö Metallica kilpailua?

Nyt oikeasti käsi sydämelle, kuka ei mieluummin katselisi vaikka Metallicaa ja Kreatoria / Sodomia / Destructionia / tähän joku vähän ees etäisesti saman genren edustaja.

Tai vaikka hitto joku kova NWOBHM pumppu, jollaisista Metallicakin on vaikutteensa ottaneet? Hä?

Slipknotista sitten: jätkät jotkat inisevät Metal Hammerissa että yhyy ku pitää laittaa typerät naamarit naamalle ettei Texasin vanhoillispiirit (vai mistä punaniskaisesta mestasta nyt olivatkaan) vaan tunnista & suutu on aikamoista vässyköintiä. Heavy Metal? Hiljasta on.

Kaikkeen voi nyt lisätä IMO perään, ettei vaan kukaan ota itseensä, hellanlettas sentään.

Jos joku pitää Slipknotista & Linkin Parkista, en minä sitä ymmärrä, mut saa niistä pitää ihan rauhassa. Mut minä saan kanssa olla pitämättä.

Se ei vaan tosin kallooni mahdu, mitä tuollaisilla bändeillä on tekemistä METALLICAN kanssa.

Tottakai tästäkin viestistä syynätään kaikki epäkohdat ja tartutaan niihin, eikä edes yritetä ymmärtää sitä pointtia, mutta poserit nyt jaksavatkin vinkua maailman sivu.

***** off and eat *****. (IMO! :D)

Edited by BlizWar