Sign in to follow this  
jarmontieto

Anette ja Nightwish

413 posts in this topic

Onnea Anette! :hug: :bounce: :hug: :bounce:

Tämäkin on vain spekulointia mutta miusta massu näyttää "tyttö-massulle" koska on sen verran pyöreä.

Offina; olen kaveripiirissä ja muutenkin (myös omaa mahaani katseltuani) todennut, pyöreä ns. näkyy raskaana olevan selkäpuolelta katsottuna meinaa tyttöä ja "suippo-masu" eli ei näy selkäpuolelta katsottuna meinaa poikaa! Tää on vaan sitten höpinää, ei tarvii välttämättä tarttua noihin sanoihin!

Ihan vain siksi, koska olen eka (ainakin kun alan tätä kirjoittamaan) ja haluan saada kaikkien vihat niskaan, sanon tämän:

Tarja takas.

Olen samaa mieltä. Tarja takaisin bändiin.

Tarjahan vasta jossain haastiksessa viime vuoden lopulla lupasi tulla takasin Nightwishiin heti kun soittajat ja managementti bändissä on vaihdettu ;)

En voinut vastustaa itseäni: Tarja ei ole tulossa takaisin vaikka kuinka itkisitte, huutaisitte, parkuisitte, ja potkisitte.

Ja ei se NW:n suosio ole yhdestä Tarjasta kiinni, eikä ole koskaan ollutkaan.

,

En haluaisi olla besserwisser, mutta eikö Anetten soolouraa käsittelevän keskustelun voisi siirtää tuonne musiikkipuolelle?

Olisi tosiaan syytä siirtää. Ihan typerää turista Anettesta tässä osiossa kun hän ei bändissä ole enää.