• Announcements

• WhiteRaven

Speaker's Corner   02/22/2018

A few of the settings have been modified that might affect the Speaker's Corner (meaning whether or not you can post in it). I think everyone who was able to post before should still be able to post, but if you suddenly can't, please tell me in the Contact the Mods thread (http://www.nightwishonline.com/index.php?/forums/topic/93-contacting-the-mods/) or message me.    If you're unaware of what the Speaker's Corner is, read about it here: http://www.nightwishonline.com/index.php?/forums/topic/912-forum-category-speakers-corner/    
Sign in to follow this  
Followers 0
HooPee

Festarikesä 2013

54 posts in this topic

Vaikka festarikesä 2012 onkin vasta takana, niin nyt jo alkaa tippua esiintyjäjulkistuksia ensi kesälle.

Sauna Open Airissa nähdään ensi kesänä Nightwish.

Tuskassa puolestaan nähdään King Diamond, Children of Bodom, Bolt Thrower sekä Testament.

Saunaan kyllä tulee lähdettyä, Tuska sen sijaan ei noilla esiintyjillä sytytä yhtään mutta katsellaan, josko tänä vuonna olisi enemmän omaa makua vastaavia esiintyjiä kuin parina aiempana vuonna.

0

Omasta mielestäni nuo Tuskan bändit vaikuttavat jo todella lupaavilta. Testament olisi todella jees nähdä uudestaan, ja eipä miulla paljoa valittamista noista muistakaan bändeistä ole.

Sauna Open Airissa voisi käydäkin ihan Nightwishin takia jos nyt kyseisessä kapungissa tulen ensi kesänä asumaan, katsellaan.

Muita Tuskan bändejä odottaen..

Edited by belowlights
0

Tuska on suunnitelmissa jo pelkästään Testamentin vuoksi. Kaikkien aikojen kovimpia thrash-bändejä ja meikän suosikkeja :W: Siihen päälle King Diamond, aliarvostettuja bändejä. Kim Petersenillä on aivan huikea ääniala. Varsinkin "Abigail" (-87), "Them"(-88) ja "Conspiracy" (-89) ([url="http://www.youtube.com/watch?v=EFIuoRyC7Cc"]At The Graves[/url], [url="http://www.youtube.com/watch?v=llm3CF88vqo"]A Visit From The Dead[/url], [url="http://www.youtube.com/watch?v=fOUZiPaqdv8"]Cremation)[/url] levyt ovat kuuntelemisen arvoisia. Ja siihen päälle COB? Loistava kolmikko jo tähän mennessä. Edited by Peetu
0

Sauna Open Airissa nähdään Nightwish, voisi alkaa harkita vihdoinkin menoa elämäni ensimmäiselle festarille.

Edited by InsaneOne
0

Tuska on mulle taattu juttu, Saunasta ei tiijjä ennen kuin Asiat selkiintyvät...

Br,

--Madri

0

Täältäkin lähdössä ensi kesänä Tuskaan tauon jälkeen.

0

Jaa-a, eipä noita bändejä tosiaan niin paljoa vielä löydy oikein mistään, että kehtaisi ruveta mitään festarikesää suunnittelemaan. En tiedä onko varaakaan, kun ei oikeastaan ole mitään tietoa, millaisessa taloudellisessa tilanteessa kesällä tulen olemaan.

Sweden Rock on kyllä ollut kovasti harkinnan alla, mutta sitä alan vakavammin miettiä vasta, kun on pari muuta juttua tässä selvinnyt. Suomen festarit taitavat saada minun puolestani jäädä jos Sölvesborgiin asti tulee lähdettyä. Ei kyllä haittaakkaan.

0

Tällä hetkellä silmissä kiiluu Tuska tai Sauna nimenomaan Nw:n takia. Se, kumpaan päädyn riippuu muista bändeistä, muiden menojen aikatauluista yms. Tokihan Nw saattaa muillekin Suomen festareille tulla. Qstock olisi aika unelma! Vaikka olisihan se kiva kokea kunnon festari-meiningitkin, koska olen aiemmin ollut vain Qstockissa ja yhden bändin verran Provinssissa. (:D) Joka tapauksessa olen jonnekin festeille Nightwishin perässä menossa, ainakin jos/kun Floor on vielä mikin varressa.

0

Täältä Oulusta olisi tulossa kolme tyyppiä (kaksi miestä ja nainen) ensi kesän Tuskaan. Olisi hienoa, jos löytyisi majapaikka joltain, joka asuu Helsingissä. Voisimme maksaa jonkin verran "vuokraa", joka peittoaisi sinun omia kulujasi aikalailla kyseiseltä viikonlopulta. Ja kaupan päälle saisit hyvää seuraa ;)

Ajattelin kysyä jo näin hyvissä ajoin. Itse olen majoittanut täällä Oulussa NW-faneja ja kokemukset ovat olleet mukavia. On ollut kiva tutustua uusiin ihmisiin :W:

0

Asun itse miehkeeni kanssa Helsingin alueella ensi kesän, joten vastaan suurella EHKÄ:llä. Ei ole nimittäin vielä hajuakaan asunnosta ja sen koosta - saati siitä, hyväksyykö hallitus. :D

Edited by unforgiven
0

^No jos ei muuta, niin ainakin lupaava alku :P Pelkästään tuo, että vastaat suurella EHKÄLLÄ kertoo sen, että tällä laudalla on kivoja ihmisiä. Tottakai tiesin sen jo aikaisemmin, mutta nämä jutut aina vahvistavat sitä tunnetta :)

Edited by Peetu
0

Sauna julkisti pari uuttaa esiintyjää, samana päivänä Nighwishin kanssa festareilla esiintyy Opeth ja sunnuntain pääesiintyjä on puolestaan Volbeat. Tuosta Opethista varsinkin olen erittäin innoissani, kelpaa!

0

Itellä on suuntana viimeinkin monen vuoden haaveilun jälkeen legendaarinen Wacken Open Air!

On jo muutama ihan kova nimi buukattuna ja Nightwish löytyy tietysti listalta sielläkin, sinänsä vähän hölmöä lähtee katsomaan montaa kotimaista bändiä Saksaan asti. :D Luotan kuitenkin, että tuonne vielä pamahtaa aika kovia kiinnityksiä, ykköstoiveena oisi Tobias Sammetin Avantasia, jolta olisi ainakin sopivasti tulossa levy pihalle keväällä. Noh, eiköhän toi reissu ole melkonen elämys vaikka bändikattaus jäisi vaisuksi. Muita lautalaisia lähdössä?

Edited by Teditin
0

Bodomin lapsoset peruivat Tuskan esiintymisensä. Wintersun kyllä lämmittää mieltä, saa nähdä mitä muuta Tuskalla on tarjota ensi kesänä.

0

150e liput. Kaiken lisäksi yksi välipäivä ja tapahtumaan ei saa kuin kolmen päivän lippuja ainakaan tällä tietoa puhumattakaan ajankohdasta. Jep jep...

0

Nightwish tuonne vielä ja olen paikalla. Aivan järkyttävä lippujen hinta. Saapa nähdä mitenkä käy festarille ja mitä muita bändejä sinne tulee.

0

Veikkaisin että yhden päivän lippuja on PAKKO laittaa myöhemmin myyntiin. Muuten eivät järjestäjät pääse plussan puolelle.

0

Samaa veikkaan minäkin. Tuskin Nightwish kahta festarikeikkaa heittää Helsingissä samana viikonloppuna, kun kerran Tuskassa esiintyvät kuitenkin. Voin toki olla väärässäkin.

0

Näinhä se on, en usko itsekää. Itse en tiennyt tarkasti koska Tuska on. Radiosta sitten myöhemmin kuulin että samana viikonloppuna.

0

Aika raakaa heti ensimmäisellä festarikerralla lyödä festari samaan aikaan Tuskan kanssa ja tuollaiset lippuhinnat. :huh:

0

No huh, jos tosissaan Green dayn tuonne saavat niin kyllä kiinnostaisi aikas paljon lähteä. Harmi vain, että mahtaa aika todennäköinen Sweden Rock imeä minun viimeisetkin roposeni kuiviin joten saattaa olla että kotimaan festarit jätetään tällä erää väliin. Riippuu työtilanteesta.

0

Aika raakaa heti ensimmäisellä festarikerralla lyödä festari samaan aikaan Tuskan kanssa ja tuollaiset lippuhinnat. :huh:

Suorastaan typerää, voe voe....

0

Nightwish näköjään myös Ilosaarirockissa ensi kesänä. Ja Motörhead. Kylläpäs alkaa nyt kiinnostaa nämä ensi kesän festarit :)

Edit: Heviprinsessa ehtikin tämän tiedon jo NW:n keikkatopiciin laittaa.

Edited by Rhapsody
0

Jep. Ilosaari lisäksi on yksi Suomen mukavimmista festareista ja joka vuosi sieltä löytyy joukko yhtyeitä joita olisi mukava katsella. Kahden päivän lipun hintakin on maltillinen, 80e.

0