• Announcements

• WhiteRaven

Nightwish Online - Features   03/12/2017

Check out a summary of the new features and changes on NightwishOnline here: http://www.nightwishonline.com/index.php?/forums/topic/4478-nightwishonline-new-features/  
Sign in to follow this  
Followers 0
HooPee

Anette Olzon

106 posts in this topic

Se on kait ruotsalaisten perusluonne että valitetaan paljon.Esim. jos hotelli aamupalalla ei ole tarjolla sen 10 eri kinkkulaatua leivän päälle niin hirmu häly nostetaan.

0

Näin suomalaisena olen tietysti jäävi kommentoimaan, mutta joskus olisi parempi pitää suunsa kiinni. Anette kyllä väittää päässeensä kaiken yli, mutta silti pitää jauhaa, jos vain joku sattuu kysymään. Alkaa Turusen itkuinen lehdistötilaisuuskin näyttää paremmalta suhtautumiselta tämän rinnalla.

0

No mä olen tuolla englannin kielisessä topic:issa sanonut tyyliin, että rouva voisi ensin tehdä

päätös urastaan ja toimia sen mukaisesti. Turha siitä porukan täällä on puhua, että onko Anette

päässyt potkujen yli kun on ilmiselvä ettei ole lähelläkään. Ja on niin helppoa syyttää toisia kuin

katsoa peiliin, että mitä oli siellä näkyvän ihmisen osa riitaan oli. Ei kyllä uskoisi, että puhutaan

aikuisesta ihmisestä kun lukee mitä hän päästään suustaan.

0

Floor on bändin ensimmäinen solisti joka osaa hahmottaa asiat bändin, ei vain omasta perspektiivistään. Tuomas sanoi itse että "nyt pidetään Floorista kiinni kynsin hampain" ja todella toivon että tuollainen jalokivi tuli pysyäkseen.

1

Tykkäsin silloin aikoinaan Anettesta kovinkin paljon, mutta nyt ainoastaan enää ärsyttää.

Anetten ongelma on aina ollut -ja on edelleen- että hänellä ei ole pitkäjänteisyyttä ja kestävyyttä hoitaa asioita kunnialla loppuun.

Se on tosi hienoa, että ihmisellä on unelmia ja haaveita, mutta kyllä jossain vaiheessa aikuisen ihmisen pitäisi jo osata päättää "mitä minusta tulee isona".

Bändin solistina ei onnistanut.

Seuraavaksi oli vuorossa se "minusta tulee ihan tavallinen Anette Olsson ja opiskelen sairaanhoitajaksi". Hieno juttu.

Ja nyt kun vielä sai sen kesätyön vanhainkodista.

Mutta seuraavassa jutussa haluaakin jatkaa klassisen musiikin opiskelua tai päätyä musikaalitähdeksi Lontooseen.

Tuntuu, että edes Anette itse ei tiedä, mitä hän haluaa elämällään tehdä.

Eikä siinä sinänsä mitään pahaa, ei se ole minulta pois, mutta jättäisi tuon marttyyriasenteen ja bändin syyttelyn pois.

Hän ei kyennyt työtään hoitamaan ja pilasi sen muiltakin, piste.

0

Kunpa joku haastattelija vielä kysyisi Anettelta, että mitä bändin HÄNEN mielestään oikein olisi pitänyt tehdä silloin kun saivat tietää raskaudesta... ja eikö hänelle muka tarjottu ihan kunnon äitiyslomaa? Eikös Anette olisi voinut haastaa heidät oikeuteen, jos hänen mielestään raskaus oli syynä erottamiseen? Kertoisiko hän halunneensa raskaudesta huolimatta hoitaa kaikki keikat itse muuten, paitsi sen vajaan kolmen viikon Australian kiertueen, joka oli liian lähellä synnytyksen aikaa? Uskooko hän, että olisi oikeasti pystynyt raskaana ollessaan hoitamaan esim. helteisissä Väli- ja Etelä-Amerikan maissa keikat ilman ongelmia? Miten hänen mielestään promoottorit ja fanit olisivat suhtautuneet keikkojen siirtämiseen/peruuttamiseen? Luottaisivatko järjestävät tahot vielä heihin?

Ja miksi hitossa Anetten pitää olla taas esillä Suomen televisiossa, tällä kertaa kulahtaneen "ritari ässän" pulina-ohjelmassa.

0