Sign in to follow this  
jarmontieto

Jukan tiedote

27 posts in this topic

Pistetään nyt vielä tännekin: Pikaista paranemista Jukalle! Itsellä on kanssa pää ollut niin rikki jo kuukausia että nukkuminen on aika sirkusta joten tiedän osittain miltä tuntuu. Uskon ja toivon kuitenkin että tilanne menee ohi ja Jukka nähdään taas bändin kanssa "in action". Toivon kuitenkin että uusi levy tulee ajallaan ulos kaikesta huolimatta.

Itse kärsin samoista ongelmista, mutta en noin pahoista. Onneksi! Tuttavani lapsi on käynyt unitutkimuksissa. Vauvasta asti ei ole nukkunut niin kuin "katsotaan vauvan nukkuvan". Syyn ja avun löytäminen ei ole helppoa. Ei tuolle pienelle koululaisellekaan.

Ette tiedä kuinka monesti mun on tehnyt mieli apua kuutakiertävälle radalle kaikki hyvää tahtovat neuvot..juo kuumaa maitoa jne. Mulle unettomus aiheuttaa arjessa etenkin töissä niin paljon haasteita. Pahimillaan oon joutunut olee sairaslomalla. Siinä vaiheessa, kun on niin piipussa väsymyksestä, että miettii turpaan vetämistä työkavereita, saati perheenjäsenten... jne. Se väsymys on niin totaalista...eikä kuitenkaan uni tule. Viimeisen vuoden aikana en ole päästänyt unettomuutta 2 yötä pidemmälle. Siinä on mun raja...sitten on otettava lääke. Lomalla meni 1 kk niin että lääkettä ei tarvittu yhtenäkään yönä. Upea tunne...mutta kun sai sitten päivällä nukkua ja ihan oma unirytmi. 3 pv töitä ja olen jo väsymyskierteessä..ei hyvin mee.

Jukalle toivon, että syy unettomuuten löytyisi. Varmaan olet kokeillut kaikki keinot, käynyt uniklinikalla jne.

omat vinkit , unohda kello. Jos herään yöllä, en katso kelloa, koska sitten ahdistus lisääntyy..voi ei..mä en voi enää nukkua kuin sen ja sen verran.

pitää olla pimeetä ja ei melua. ei saa olla nälkä ;), pitää olla sänkyyn mennessä sopivasti väsynyt. Mä niin kadehdin niitä jotka iskee pään tyynyyn ja nukahtaa. Mä olin ennen sellainen. Sauna rentouttaa mua ja hieronta.

Olipa ikävä uutinen :( Paranemista Jukalle, hän on varmaan ehtinyt jo kokeilla kaikenlaisia keinoja - paitsi tätä. Eiköhän tuo korvaaja hoida hommansa kuitenkin ihan mainiosti ja toivotaan, että vielä näemme Jukan uudelleen rumpujen äärellä hetken päästä.

Surullinen uutinen. Toivottavasti hänen olotilansa paranee seuraavien viikkojen ja kuukausien aikana. Oma terveys on tärkeintä kaikista, vasta sitten tulevat muut asiat.

Ei voi kuin hattua nostaa, että Jukka nosti kissan pöydälle heti eikä viidestoista päivä huomattuaan, ettei pysty unettomuuden takia pistämään parastaan. Parempi sekä Jukalle itselleen että bändille, jolle jäi nyt enemmän aikaa tehdä varasuunnitelmia levyn teon ja tulevan kiertueen suhteen. Ehkä se Jukan tilanne alkaa siitä tasaantua, kun työmäärä vähenee :good: .  

Todella ikävä uutinen. Pikaparanemisia Jukalle ja toivottavasti näemme ensi kiertueella keikalla.

Paranemisia Jukalle!       

eiköhän me nähdä Jukka vielä Nightwish rivistössä entistä parempana,kunhan paranee tuosta :)

Jos Hahtoa ei tunne, niin tästä vähän suuntaa, tsekatkaa koko video.  Kai Hahto on maailmanlaajusestikin hiton kova äijä,  kohdassa 3:30 ja siitä eteenpäin tapahtuu tosi paljon.

Surullinen uutinen Jukan, koko bändin ja kaikkien NW-fanien osalta.

Mutta elämä jatkuu.

Kaikkea hyvää ja pikaista paranemista Jukalle! :sleep:

Surullinen uutinen. Tottakai kuitenkin terveys on tärkeintä.

Olet Nightwishin soundin sielu, toivon että paranet ja palaat vielä !  :wub:

Jos tässä surullisessa asiassa pieni huumorintynkä sallitaan, niin nyt tämä bändi on sitten virallisesti kuin Spinal Tap  :o

Hyvin ja sitkeydellä on Jukka kyllä tonttinsa hoitanut - kiertueet sun muut - jos kerta unettomuus on jatkunut pahana jo useita vuosia. Rohkeaa myös tehdä päätös jättää soittohommat toistaiseksi sikseen ja tuoda päätöksen syy esiin rehellisesti ja kaartelematta. Arvostan. Jo siitäkin syystä, että itsellekään unettomuus ei ole vieras asia. Jokainen julkitulo unettomuuden vaikutuksista elämään on tärkeä.

Parantele rauhassa itseäsi Jukka. Uskon, että olet sen verran sitkä sissi ja jotenkin sellainen rauhallisen oloinen järkikaveri, että selätät kyllä tämänkin ongelman.

Parempaa korvaajaa ei kyllä levylle olisi voinut toivoa.

On oltava terve, jotta voi elää täysipainoisesti ja toteuttaa ammattiaan. Siksi oikea, joskin erittäin kaihoisa päätös. Itsekin burn outin partaalla käyneenä symppaan ja komppaan.

Kai on mahtivalinta Jukan tuuraajaksi: Opettaja, mentor, rumputeknikko ja ystävä. Varmasti tällaiseen musaan molemmilla samanlainen lähestymistapa ja filosofia, luulen ma. Eikä jää soittotaidostakaan kiinni. Ja persoona mitä hienoin, olen saanut kunnian rupatella hänen kanssaan jokunen vuosi takaperin.

Toivotan Jukalle tsemppiä ja toivottavasti ratkaisu ja/tai syy unettomuuteen löytyy!

Kai on mahtivalinta Jukan tuuraajaksi: Opettaja, mentor, rumputeknikko ja ystävä. Varmasti tällaiseen musaan molemmilla samanlainen lähestymistapa ja filosofia, luulen ma. Eikä jää soittotaidostakaan kiinni. Ja persoona mitä hienoin, olen saanut kunnian rupatella hänen kanssaan jokunen vuosi takaperin.

Olisin kuitenkin ehkä halunnut nähdä jonkun toisen rumpalin tuuraamassa Jukkaa. Sellaisen, joka pystyisi sitoutumaan yhtyeeseen täydellisesti. Soittaisi levyllä ja kaikilla keikoilla. Kai Hahto soittaa varmuudella vain levyllä.

Pikaista paranemista Jukalle ja hailssit munakkaasta päätöksestä! Kyllä huomasi videolta, että ei ollut kovin helppoa. :/

Hahto hoitaa tontin varmasti mallikkaasti, mutta alkuperäisjäsenen siirtyminen enemmän taustajoukkoihin on kuitenkin melkoinen muutos.

Jukalle toivon parempia unia sekä terveyttä, ja koko Nightwish leiriin jaksamista & luomisen iloa!

Jukka rocks!

Kai Hahto soittaa varmuudella vain levyllä.

Missasinko mä nyt jotain, mutta eikö tuossa bändin tiedotteessa sanottu että soittaisi myös kiertueella? Luulisi NW olevan sen kokoluokan pumppu että muut proggigset saavat jäädä kun kutsu käy?

^ Siellähän lukee: "Tulevalla levyllä rumpuja soittaa hyvä ystäväni Kai Hahto. Olen äärimmäinen kiitollinen, ettei hän epäröinyt hetkeäkään auttaa meitä tässä haastavassa tilanteessa. Tulevan kiertueen osalta tilanne on vielä avoin, mutta kerromme heti kun tiedämme, mikä yhtyeen kokoonpano kiertueella tulee olemaan."

Nightwish sai oivallisen tuuraajan ja Jukka toivottavasti aikaa selättää todella hankalan vaivan. Kertokoon sitten meille muillekin mikä tepsi, sillä unettomuus ei ainakaan itselleni ole mikään tuntematon käsite.

Pikaista paranemista!

Wintersunin fb-sivu tosin osaa kertoa Kaitsun liittyneen bändiin virallisesti, niin levyllä kuin livenä. Saattaa olla väärää tietoa tai sitten tuoreempi päätös on tehty eilisen tiedotteen jälkeen. No joo, lähdekritiikki :)

Mahtaiskohan muotoilu "kiertueen osalta tilanne on vielä avoin" johtua pikemmin siitä, että Jukka toivoo yhä pääsevänsä kuntoon siihen mennessä, eikä niinkään siitä, että Hahto ei pystyisi/haluaisi sitoutua kiertueen hoitamiseen.

Tässä Pohjalaisen haastattelussa puolestaan kerrotaan Hahdon osallistuvan myös kiertueelle. Ja kyllä varmasti Jukan kunnon mukaan lopulta mennään. 

Tuomas bändin kitaristi? Onkohan Emppu sitten säkkipillisti, ja Troy kosketinsoittaja..?

Mahtaakohan tuo tuuraaja tehdä kaikki rumpusovitukset a:sta alkaen, vai onkohan Jukka ehtinyt tekemään jotain alustavaa?

"Kai Hahto has officially joined the band, FILLING IN..." viittaa minusta (huom, minusta) tilapäiseen ratkaisuun. Videolla Jukka puhui siihen sävyyn että "kyllä tästä vielä noustaan" joten en menisi vetämään mitään johtopäätöksiä. Minusta tilanne on hyvin selvä: Kaitsu hoitaa tulevan levyn rummut ja tulevan levyn rundin ja sen jälkeen katsotaan jatkaako Jukka bändin virallisena jäsenenä.

Jos nimittäin Hahto olisi Jukan tilalla PYSYVÄ jäsen, tiedote alkaisi varmaan sanoin "Has permanently replaced Jukka..." tms.

No, toisaalta, tämäkin mitä juuri kirjoitin on vain spekulaatio. Odotellaan.