Simona

Maailmankiertue 2015-2016

661 posts in this topic

Onko kukaan menossa?

Kuten oheisella sivulla lukee, hinnat koskevat yhtä hyttiä, joten jos saisin 1-3 ihmistä mukaani, hinnan voisi jakaa seurueen kesken. Olen itse ajatellut B-luokan hyttiä, mutta jos saisimme kokoon neljän hengen porukan, myös A-luokan hytin voisi ottaa.

Jos joku kiinnostui, ottakaa minuun yhteyttä joko Facebookin tai sähköpostin kautta. Toivoisin kuitenkin voivani keskustella yksityiskohdista englanniksi, sillä olen virolainen ja puhun vain vähän suomea. 

Ps. Iällä/sukupuolella ei ole väliä. Olen myös Club One -jäsen.

Tallinkin sivuilla lukee "Huom. Mikäli olet Club Onen tai Nightwish Fanclubin jäsen, saat ostaa lippusi ennakkoon!
Etuosto-oikeus alkaa 2.10. klo 9.Ennakko-ostoon tarvitset koodin, joka toimitetaan sinulle sähköpostitse. Club Onen jäsenet tarvitsevat myös jäsennumeron, joka löytyy jäsenkortista."

Tarkoittaako toi koodi fanclubin jäsenille vai club one jäsenille vai molemmille? En ymmärrä.

Editoitu valkoinen tausta pois. -HooPee-

Tallinkin sivuilla lukee "Huom. Mikäli olet Club Onen tai Nightwish Fanclubin jäsen, saat ostaa lippusi ennakkoon!

Etuosto-oikeus alkaa 2.10. klo 9. Ennakko-ostoon tarvitset koodin, joka toimitetaan sinulle sähköpostitse. Club Onen jäsenet tarvitsevat myös jäsennumeron, joka löytyy jäsenkortista."

Tarkoittaako toi koodi fanclubin jäsenille vai club one jäsenille vai molemmille? En ymmärrä.

Molemmat taitaa saada koodin.

Ja mitä noihin risteilyihin tulee, en ole vielä varma tulenko. Olisi kyllä todella mahtava kokemus! :)

^ Harvemmin tällä foorumilla törmää Lordin palstalla vaikuttaviin nimimerkkeihin. Eikös sinun nimimerkkisi ole siellä Police Line tai jotain sinne päin?

Tuosta risteilystä vielä: olisihan se kiva tavata muita lautalaisia, mutta taloudellinen tilanne ei sitä salli ja lisäksi nuo aikataulut eivät mahdollistaisi muutenkaan sitä. Pitänee toivoa, että tulevaisuudessa tilanteeni setviytyy.

^ Harvemmin tällä foorumilla törmää Lordin palstalla vaikuttaviin nimimerkkeihin. Eikös sinun nimimerkkisi ole siellä Police Line tai jotain sinne päin?

Tuosta risteilystä vielä: olisihan se kiva tavata muita lautalaisia, mutta taloudellinen tilanne ei sitä salli ja lisäksi nuo aikataulut eivät mahdollistaisi muutenkaan sitä. Pitänee toivoa, että tulevaisuudessa tilanteeni setviytyy.

Sama tyyppi olen :)

Lähdössä olen jos vaan hytin saan. Yksin menossa että keikan hinnaksi tulee se 240/300e. (edullisin hytti) Tällä hetkellä sillä ei ole mitään väliä. Koska tälläinen mahdollisuus tulee eteen toisten? :)

Mä olen varmaan joko ihan idiootti, tai sitten täydellinen puusilmä (luultavasti kumpaakin), mutta miten sen koodin oikein saa? Tuonnehan on siis päästävä, ja toi Club One jäsenyys on, mutta mulle ei selvinnyt tuleeko se koodi automaattisesti jäsenelle, vai pitääkö se tilata/pyytää/anoa jostain.... :unsure:

Mä olen varmaan joko ihan idiootti, tai sitten täydellinen puusilmä (luultavasti kumpaakin), mutta miten sen koodin oikein saa? Tuonnehan on siis päästävä, ja toi Club One jäsenyys on, mutta mulle ei selvinnyt tuleeko se koodi automaattisesti jäsenelle, vai pitääkö se tilata/pyytää/anoa jostain.... :unsure:

No sitä mäkin olen yrittäny miettii... ja jotenkin ajattelin et tulisiko se koodi vaan fanclubilaisille...

Mä jotenkin tulkitsin ton niin, että myös Club One jäsenet saisi koodin... Liian vaikeeta tässä flunssassa toi luetun ymmärtäminen :(

Huom. Mikäli olet Club Onen tai Nightwish Fanclubin jäsen, saat ostaa lippusi ennakkoon!
Etuosto-oikeus alkaa 2.10. klo 9. Ennakko-ostoon tarvitset koodin, joka toimitetaan sinulle sähköpostitse. Club Onen jäsenet tarvitsevat myös jäsennumeron, joka löytyy jäsenkortista.

Selvisi sen verran, että Club One jäsenet saa sen koodin sähköpostiin ennen ennakkomyynnin alkua...  Yes :yahoo:

Itse en ihan hirveesti ressaa tosta etuosto-oikeudesta, en ainakaan usko, että ihan heti menis kaikki liput. Tai no, mistä sitä ikinä tietää :D *Pitäsköhän liittyä sittenkin siihen johonkin clubiin.... :DD*

Mä tahdon reissuun mutta jos en saa hyttiä niin voivoi. Joskus toiste sitten. Uskon kyllä että kysyntä on suuri mutta kun on kaksi risteilyä niin mahdollisuus voisi olla kohtalainen päästä. Riippuen tietysti paljonko noita halvimpia hyttejä laivassa on. 240/300 euroa. Enempää mä en ainakaa ole valmis yksin maksamaan. Tähän kun vielä pitää lisätä kaikki muut kulut mm. Jyväskylästä Turkuun ja takas matkat jne.

Tulossa ollaan. Aluksi mietittiin tulla kaverin kanssa kahdestaan, mutta saatiinkin mukaan vielä kolmas hemmo. Porukalla onkin kivempaa. 

Niin, pakko tuonne on kyllä mennä! Sen verran ainutlaatuiselta häppeningiltä tämä vaikuttaa, että ei tätä yksinkertaisesti voi jättää missaamatta. Eeppisyys on taattu... Kesää odotellessa siis ! 

Itehän tein niin että liityin tuohon Club Oneen, kun siellä oli sopivasti joku kampanja juttu menossa että liittyminen ei maksanut mitään jos teki sen 29.9. mennessä. Aattelin että miksipä ei, ja saapahan sitten ainakin ajoissa varattua hytit. Suolanen hinta tulee olemaan joo, mutta miun mielestä tämmöisestä tilaisuudesta maksaa jopa melkein mielellään itsensä kipeäksi. Kerranhan tässä eletään.. jatkossa vaikka sitten kadulla kun opiskelija kuitenkin vielä olen, haha.

Joko etuosto-oikeutetut on ostanut lipun? Halvimpien hyttejen hinnat näköjää noussut 240/300e -> 250e/310.

Puhelinmyynnissä hinta ainakin oli se 240 €. Mutta joo, risteilyt - molemmat - varattu. :D

Mie oisin muuten varannu tänään ennakkoon, mutta kun haluisin varata kaks hyttiä niin eipä näköjään voi vasta kun huomenna. Toivottavasti niitä halvimpia hyttejä riittää sinne asti... mutta uskosin kai kun on kaksi risteilyäkin.

Joko etuosto-oikeutetut on ostanut lipun? Halvimpien hyttejen hinnat näköjää noussut 240/300e -> 250e/310.

Se hinta korjaantuu siihen 240€/300€, kun lisäät sen sähköpostiin tulleen koodin siihen alennuskoodi kohtaan.

Tunnin päästä olisi tarkoitus koittaa risteily saada! Aluksi kauhistelin hintaa, mutta kolmelle hengelle jaettuna 240/250 euroa on jo ihan ok hinta ja tulisihan normikeikallekin lippukulut ja mahdolliset yöpymiskulut. Ja vaikka risteilyt mielestäni ovat hirveintä ja junteinta maailmassa, niin eiköhän tämä Nw-risteily voi olla _ihan kiva_ :P

Here i come Nightwish -faniristeily!

Maksu hyväksytty, mukavaa matkaa! Varausvahvistus on lähetetty sähköpostitse. ;)

Oivoi, ois varmaan siistiä. Kesäkuussa olen kuitenkin vielä Epsanjassa vaihto-opintoja viimeistelemässä. Sieltä ei taida tuonne irrota :( Oispa huippua tavata lautalaisia noissa merkeissä.

Aika yllättävästi kolmanneksi edullisin on täynnä eikä esim. ensimmäisenä edullisin tai toiseksi. Tosin toi kolmanneksi olikin tuommonen romantiikkahytti kun 1-2 henkilölle ja parivuode :)